Menu

نقشه‌ی کامل Fallout 76 منتشر شد + 50 دقیقه ویدیو جدید از گیم‌پلی

هفته‌ی گذشته، آقای "پیت هاینز" از شرکت Bethesda تایید کرد که به زودی اخبار جدیدی از Fallout 76 منتشر خواهد شد و بالاخره روز گذشته اجازه‌ی انتشار مطلب به خبرنگارانی که در مراسم پیش‌نمایش بازی حضور داشتند داده و جزییات و تصاویر جدیدی از گیم‌پلی این بازی منتشر شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، علاوه بر ویدیو‌های جدید از گیم‌پلی بازی،‌ وبسایت Gamespot نقشه‌ی کامل بازی را نیز به اشتراک گذاشت. به جز برخی مکان‌های مهم مانند Vault 76 که در سمت چپ نقشه قابل مشاهده است، دیگر موقیعت‌های مکانی روی نقشه بازی علامت گذاری نشده‌اند. اما به نظر می‌رسد که نقشه‌ی بازی مملو از محتوا باشد.

fallout 76 map

همانطور که اشاره شد ویدیو‌های گیم‌پلی فراوانی از بازی عرضه شده است. شما در زیر می‌توانید 50 دقیقه گیم‌پلی بازی که توسط Gamespot منتشر شده است را ببینید و در پایان ویدیو، تماشای یک انفجار هسته‌ای را تجربه کنید.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

نسخه Betaی این بازی روز سه شنبه، 1 آبان اول برای کنسول Xbox One و سپس سه شنبه، ۸ آبان برای دارندگان PC و Playstaion 4 در دسترس خواهد بود. همچنین این عنوان در روز چهارشنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۷ به طور رسمی برای پلتفرم‌های PC ،Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.