Menu

به نظر می‌رسد که نسخه جدیدی از سری Call Of Juarez در حال ساخت است

به نظر می‌رسد که قرار است به زودی شاهد معرفی شدن نسخه جدیدی از سری بازی Call Of Juarez باشیم. به تازگی و بعد از 5 سال، صفحه فیسبوک سری بازی Call Of Juarez با عکس ها و مطالب جدیدی بروزرسانی شده است که می‌تواند اشاره به نسخه جدید این سری داشته باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، به تازگی بنر جدیدی به صفحه فیسبوک سری بازی Call of Juarez اضافه شده است که کارکتر اصلی بازی یعنی Silas Greaves را با نوشته "افسانه‌ها هرگز نمی‌میرند" نمایش می‌دهد. در تصویر دیگری نیز می‌توانیم کارکتر اصلی بازی را مشاهده کنیم که بر روی یک دره ایستاده و این جمله را بازگو می‌کند "سال‌هاست که اینجا نبودم. من سیلاس گریوز (Silas Greaves) هستم".

این جمله مربوط به صحنه سینماتیک اوایل بازی Call of Juarez: Gunslinger می‌باشد که مارا با کارکتر اصلی بازی یعنی سیلاس گریوز آشنا می‌کرد. این می‌تواند بدان معنا باشد که ادامه نسخه Gunslinger و یا حتی نسخه بازسازی شده آن در دست ساخت است. اما تا کنون تاییدیه رسمی از سوی شرکت سازنده منتشر نشده است.

سری Call of Juarez تا کنون در چهار نسخه به نام های Call of Juarez (2006)، Call of Juarez: Bound in Blood، Call of Juarez: The Cartel و Call of Juarez: Gunslinger عرضه شده است که کار ساخت آن‌ها به دست استودیو لهستانی Techland و مسولیت انتشار آن‌‌ها نیز به گردن Ubisoft بوده است.

در ماه آوریل امسال، استودیو Techland حق امتیاز سری بازی Call of Juarez را از Ubisoft خریداری کرد، اما در آن زمان هیچگونه خبری مبنی بر نسخه جدید بازی اعلام نشد. اما همین مساله باعث شد تا همه ما متوجه شویم که شرکت سازنده برنامه هایی را برای آینده این سری در نظر دارد.

لازم به ذکر است که نسخه The Cartel بازی که اتفاقا ضعیفترین نسخه سری نیز حساب می‌شود، در دنیای امروزی جریان داشت و اما سه نسخه بعدی در دنیای وسترن سال 1800 میلادی جریان داشتند.پیشنهاد شخصی بنده نیز نسخه The Gunslinger این سری بازی می‌باشد.

اما طرفداران عناوین وسترن می‌توانند در چند ماه پیش رو از بازی Red Dead Redemption 2 محصول شرکت Rockstar که قرار است در تاریخ 26 اکتبر برای Playstation 4 و Xbox One عرضه شود، لذت ببرند.