Menu

جدول فروش هفتگی بریتانیا: کاهش فروش فیزیکی سری Assassin’s Creed و عملکرد عالی Forza Horizon 4

به نظر می‌رسد علیرغم واکنش خوب بازیکنان و منتقدین به Assassin’s Creed Odyssey، بازهم فروش فیزیکی این بازی نسبت به Origins کاهش داشته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، به تازگی لیست پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا در هفته گذشته منتشرشده که در آن FIFA 19 همانند هفته گذشته در صدر قرار دارد. بازی Assassin’s Creed Odyssey نیز با افت فروشی 25 درصدی نسبت به Origins در جایگاه دوم قرار گرفته است. البته این را نمی‌توان به معنای افت فروش این سری دانست چرا که با رشد روز افزون خرید بازی‌های به صورت دیجیتالی و هم‌چنین گیم‌پلی طولانی Assassin’s Creed، بسیاری این بازی را به صورت دیجیتالی خریداری می‌کنند.

اما بازی Forza Horizon 4 با عملکردی عالی و اختلافی فاحش نسبت به Odyssey توانست با قرارگرفتن در جایگاه سوم، لقب سریع‌ترین فروش در بریتانیا در میان تمامی نسخه‌های سری Forza را از آن خود کند. با توجه به رشد بازی‌های دیجیتالی و هم‌چنین در دسترس بودن بازی با قیمتی نزدیک به 7 پوند در Xbox Game Pass، می‌توان گفت که Forza Horizon 4 در هفته اول عملکردی بسیاری خوب داشته است.

بازی انحصاری و جدید Nintendo یعنی Super Mario Party نیز در هفته اول عملکرد خوبی داشته و توانسته پس از بازی پرفروش و محبوب Marvel’s Spider-Man، در رده پنجم جای بگیرد. 2 بازی جدید Fist of the North Star: Lost Paradise و Astro Bot Rescue Mission نیز به ترتیب در رده‌های 21 و 22 قرار گرفته‌اند.

در ادامه می‌توانید لیست پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا در هفته گذشته را به تفکیک پلتفرم مشاهده نمایید. (شایان ذکر است آمار فروش دیجیتالی بازی‌های در این لیست حساب نشده پس نمی‌توان آن را به عنوان ملاکی برای بررسی فروش کلی بازی‌های در بریتانیا مد نظر قرار داد).

پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته


پرفروش‌ترین بازی‌های PS4


پرفروش‌ترین بازی‌های Xbox One


پرفروش‌ترین بازی‌های PC


در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.