Menu

عنوان Control شامل برخی از صداپیشگان Alan Wake ،Max Payne و Quantum Break می‌شود

وبسایت Dualshockers با "سم لیک" مغز متفکر اکثر عناوین Remedy و "کورتنی هوپ" صداپیشه شخصیت "جسی" در Control مصاحبه‌ای قابل توجه ترتیب داده است، آن‌ها اطلاعات جذابی در مورد سایر صداپیشگان بازی به اشتراک گذاشته‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، "جیمز مک‌کفری"، صداپیشه شخصیت مکس پین، و "متیو پورتا"، صداگذار شخصیت آلن ویک، هر دو در بازی Control حضور خواهند داشت. از طرف دیگر هوپ در بازی قبلی Remedy یعنی Quantom Break وظیفه صداپیشگی بث را برعهده داشت. جالب است بدانید شخصیتی که مک‌کفری وظیفه صداپیشگی‌اش را قبول کرده است از نظری برخی از صفات شبیه به مکس پین خواهد بود:

"ما یک برنامه‌ریز سابق دفتر فدرال را در بازی خواهیم داشت که توسط "جیمز مک‌کفری" صداگذار شخصیت مکس پین صداپیشگی شده است. ما می‌خواستیم یک آژانس دولتی مخفیانه داشته باشیم که یک برنامه‌ریز (مدیر) با تجربه و سالخورده دارد. بعدها بیشتر در این مورد فکر کردیم و متوجه شدیم بهتر است داستان این فرد را به این شکل تغییر دهیم که این شخصیت در زمان جوانی یک پلیس بوده است و این موضوع دلیل پختگی او می‌باشد. خب حال چه کسی برای بازی کردن این نقش مناسب است؟ اوه خب جیمز برای این نقش ساخته شده است."

در طول مصاحبه Dualshockers یک سری نکات مطرح شده بود که بیش از حد به داستان بازی می‌پردازد و ما نمی‌خواهیم داستان را اسپول کنیم.

Control در سال 2019 برای سه پلتفرم PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.