Menu

گزارش: سازندگان Horizon: Zero Dawn در حال ساخت یک بازی چندنفره هستند

استودیوی محبوب و نام آشنای Guerrilla Games که سابقه‌ی کار درخشانی را بر روی سری پرطرفدار شوتر Killzone دارد، در ابتدای نسل هشتم عنوان Killzone Shadow Fall مقداری از اعتبارش را از دست داد، اما در سال گذشته با عرضه‌ی عنوان Horizon Zero Dawn ریسک بالایی را به جان خرید و وارد ژانر بازی‌های سوم شخص اکشن شد. این عنوان که رگه‌هایی از نقش آفرینی نیز درش دیده می‌شد، با تحسین منتقدان و طرفداران روبه رو شد عده‌ای حتی شخصیت اصلی آن را که Aloy نام دارد، نماد آینده‌ی برند PlayStation می‌دانند. اکنون ما هیچ چیز از آینده‌ی استودیوی Guerrilla Games و پروژه‌های بعدی آن نمی‌دانیم و بسیار مشتاقیم تا درباره‌ی آن بدانیم. حال ما توانستیم اطلاعاتی هرچند اندک، از بازی آینده‌ی این شرکت هلندی کسب کنیم.

به گزارش پردیس گیم، استودیوی Guerrilla Games مدتی پیش در جریان یک آگهی استخدامی خواستار جذب چند شخص با تجربه در زمینه‌ی بازی‌های آنلاین بود. اکنون طبق گزارش‌هایی که در فروم ResetEra منتشر شده است، 2 شخص مطرح با سابقه‌ی کاری درخشانی به تیم این توسعه دهنده اضافه شده‌اند.

اولین شخص سیمون لاروچه (Simon Larouche)، کارمند سابق شرکت Ubisoft می‌باشد که سابقه‌ی کارگردانی یکی از موفق‌ترین بازی‌های آنلاین این نسل یعنی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege را در کارنامه‌ی خود دارد. بر اساس گزارش‌ها این شخص در توسعه‌ی عنوان Killzone 2 هم نقش داشته است.

علاوه بر آن یکی دیگر از کارمندان سابق Ubisoft یعنی کریس لی (Chris Lee) نیز که سابقه‌ی کار به عنوان طراح را در Tom Clancy’s Rainbow Six Siege دارد نیز هم اکنون به عنوان طراح ارشد استودیوی Guerrilla Games استخدام شده است.

با توجه به این مدارک می‌توان انتظار داشت که این استودیوی هلندی هم اکنون در حال ساخت یک بازی چندنفره باشد. البته این لزوما به معنای تمرکز کامل این شرکت بر روی این بازی نمی‌باشد، زیرا طبق خبرهایی که منتشر شده‌اند، به نظر می‌رسد که استودیوی Guerrilla Games هم اکنون به 2 گروه تقسیم شده باشد.

بازی بعدی آن‌ها می‌تواند نسخه‌ی حدید Killzone باشد و یا نسخه‌ی بعدی Horizon باشد؛ البته شاید هم به طور ناگهانی یک بازی کاملا جدید از این شرکت معرفی شود. اما به طور حتم باید منتظر یک بازی چند نفره‌ی آنلاین هم باشیم.