Menu

Red Dead Redemption 2 شامل بیش از 50 نوع سلاح مختلف می‌شود

یکی از مهم‌ترین موارد عنوان Red Dead Redemption 2 تم وسترن آن می‌باشد و این بدان معنا می‌باشد که قانون شکنی هم در این بازی نقش برجسته‌ای دارد. مطمئنا کشتن یکی از سنگین‌ترین و البته لذت بخش‌ترین قانون شکنی‌هایی است که در Red Dead می‌توانید انجام بدهید، پس تیم توسعه دهندگان این بازی در Rockstar تلاش زیادی کرده‌اند تا به جذابیت این مورد افزوده شود.

به گزارش پردیس گیم، منبع خبری Rockstar INTEL به تازگی در توئیتر اعلام کرده است که عنوان مورد انتظار Red Dead Redemption 2 شامل بیش از 50 نوع سلاح مختلف می‌شود. پیش از این بازی Red Dead Revolver که نسخه‌ی اول از این سری می‌باشد شامل 28 سلاح مختلف می‌شد و همچنین این رقم در عنوان Red Dead Redemption پس از عرضه‌ی بسته‌های الحاقی و گسترش دهنده به 36 رسید. البته این احتمال هم وجود دارد که بعد از عرضه‌ی عنوان Red Dead Redemption 2 برای آن بسته‌های الحاقی‌ای منتشر شوند که به تعداد این 50 اسلحه بیفزایند. همچنین باید دقت کرد که این رقم تنها مختص بخش تکنفره‌ی بازی است و می‌توان انتظار اسلحه‌های بیشتری را در بخش آنلاین این بازی یعنی Red Dead Online داشت.

با توجه به اینکه توسعه دهنده‌ی این بازی استودیوهای Rockstar می‌باشند، پس می‌توان انتظار داشت که این سلاح‌های با جزئیات دقیق و به واقعی‌ترین صورت طراحی شوند تا به ارزش‌ها و لذت بازی بیش از پیش افزوده شود.

به نظر می‌رسد که هم اکنون کار ساخت عنوان Red Dead Redemption 2 به طور کامل به پایان رسیده است. این بازی در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) برای کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One منتشر خواهد شد. هنوز عرضه‌ی این عنوان بر روی پلتفرم PC تائید نشده است، اما Rockstar عرضه‌ی بازی بر روی آن را به طور کامل تکذیب نکرده و هنوز هم می‌توان امیدوار بود تا این امر تحقق یابد.