Menu

در Control شاهد هیچ‌گونه ماموریت بیهوده‌ای نخواهید بود + 25 دقیقه از گیم‌پلی هیجان‌انگیز بازی

همان‌طور که می‌دانید استودیو Remedy در جریان E3 2018 از اولین نمایش رسمی بازی جدید خود به نام Control رونمایی کرد. کارگردانی این بازی که برروی پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد، برعهده "میکائیل کسورین" خواهد بود.

اما به گزارش پردیس‌گیم و به نقل WCCFTech، به تازگی در مصاحبه‌ای با مجله‌ی GamesTM، "کسورین" درباره قدرت‌های مختلف شخصیت اول بازی از جمله حرکت دادن اجسام از راه دور صحبت کرده است؛ چیزی که از نظر او هیچ عنوانی تاکنون به صورت کامل آن را اجرایی نکرده است.

"Control عنوانی درباره کنترل‌کردن است؛ کنترل‌کردن محیط و عناصر مختلف. تم و مضمون اصلی بازی چنین چیزی است. کنترل اجسام از راه دور اولین قدم طبیعی به سوی این مضمون بوده که سبب ایجاد رکن و پایه اصلی گیم‌پلی می‌شود. "جسی" در این کار استاد است و می‌تواند با کنترل محیط و استفاده از آن، از خود دفاع و به دشمنان حمله کرده و حتی پرواز کند. این ویژگی احتمالات بسیاری را در بازی ایجاد می‌کند ولی در همین حال باعث می‌شود تا ما در ساخت محیط بازی بسیار بادقت عمل کنیم. ما مدلی جدید در ساختار دنیای بازی ایجاد کرده‌ایم که باعث می‌شود بتوانیم پیچیدگی و جرئیات بسیاری به تک‌تک اجزای محیط اضافه کنیم. تمامی صندلی‌ها، میزها و در کل همه چیز نقش یک اسلحه را دارند. و البته که عناصری پیچیده‌تر نیز در بازی وجود دارند. برای مثال می‌توانید یک کپسول‌ آتش‌نشانی را پرتاب کرده و شاهد انفجار آن باشید؛ اکنون به نقطه‌ای رسیدیم که می‌توانید دشمنان را در هوا معلق کرده و آن‌ها را به سمت بکدیگر پرتاب کنید. ما تا جایی که بتوانیم از این ویژگی‌ها استفاده خواهیم کرد. محیط‌ها بخش بزرگی از این قضیه خواهند بود. "

"شخصا برای من این به عنوان یک موقعیت از دست رفته به حساب می‌آید. احساس می‌کنم درگذشته در سری بازی‌های Psi-Ops و کمی بعد در بازی‌های Star Wars، جایی که امکان کنترل اجسام از راه دور وجود دارد، به درستی و به صورت کامل از این ویژگی استفاده نشده است؛ البته آن‌ها بازی‌های بسیار خوبی بودند ولی خب من چنین حسی دارم. ما می‌خواستیم بگوییم که "نه، شما می‌توانید هرچیزی را در هوا معلق کنید." این بخشی از دنیای بازی و پایه و اساس دنیای Control است. "

"کسورین" درباره ماموریت‌های فرعی که مکمل داستان اصلی خواهند بود نیز صحبت کرد. وی به طرفداران اطمینان خاطر داد که در Control شاهد هیچ‌گونه ماموریت "بیهوده‌ای" نخواهیم بود.

"داستان اصلی بازی پیرامون "جسی" و پست ریاست اداره فدرال Control است؛ او باید با Hiss، نیروی عجیب و مرموزی که در سراسر Oldest House (مقر فرماندهی اداره فدرال) پراکنده شده، مبارزه کند. ولی زمانی که او متوجه این موضوع شده و می‌خواهد به حل‌وفصل آن بپردازد، با ده‌ها گزینه مختلف روبرو می‌شود. گزینه‌ها و راه‌هایی که انتخاب هرکدام‌شان به نظر بازیکن بستگی دارد. "

"ما می‌خواستیم تا هرکدام از این‌ها مرتبط به داستان اصلی بازی و یا حداقل جالب و هیجان‌انگیز به نظر برسند. ما می‌خواهیم تا از کارهای بیهوده و ماموریت‌های بیهوده و برو اونجا فلان چیز را بیار در Control جلوگیری کنیم."

در ادامه می‌توانید به تماشای 25 دقیقه از گیم‌پلی هیجان‌انگیز بازی Control بنشینید. این بازی در سال 2019 برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.