Menu

Playground Games: پیشنهاد Microsoft را قبول کردیم تا عناوینی بهتر از Forza Horizon 3 بسازیم

همان‌طور که می‌دانید در E3 امسال اعلام شد که Microsft استودیو Playground Games را خریداری کرده است؛ و احتمالا بعد از معرفی در E3، بتوان Playground Games را مورد احترام‌ترین استودیو فرست‌پارتی Microsoft دانست.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به تازگی رئیس Playground Games یعنی "رالف فولتون" (Ralph Fulton) درباره تصمیم این استودیو مبنی بر قبول‌کردن پیشنهاد Microsoft و پیوستن به آن‌ها صحبت کرده است. آن‌ها به قصد ساختن چیزی فراتر از Forza Horizon 3 به Microsoft پیوسته‌اند و باور دارند تبدیل‌شدن به یک استودیو فرست‌پارتی به آن‌ها کمک خواهد کرد.

"ما برای مدت زیادی مستقل بودیم. و البته که عاشق آن بودیم. وقتی که در ابتدای امسال توسط Microsoft خریداری شدیم، هنوز عاشق‌ کارکردن به صورت مستقل و البته همکاری با Microsoft بودیم. زمانی که ما Forza Horizon 3 را عرضه کردیم، استودیویی تنها با یک تیم ساخت بازی بودیم."

"مدیریت و کنترل کسب‌وکار به این صورت راحت‌تر است. بدیهی است که از آن زمان ما گسترش یافته و تیمی جدید که در حال کار برروی عنوانی کاملا جدید و خلاقانه است،‌تشکیل داده‌ایم. عاشق صحبت‌کردن در این مورد هستم. این 2 بازی 2 عنوان کاملا متفاوت در سبک‌های تفاوت هستند – و خب وقتی کسب‌وکار و کارکنان شما این‌گونه در حال گسترش‌یافتن است، نحوه فکر و تصمیم‌گیری شما در مورد آینده تغییر می‌کند. "

"موضوع دیگر این بود که ما تقریبا به بیشترین توانایی یک استودیو مستقل دست یافتیم. Forza Horizon 3 تقریبا در تمامی جنبه‌ها انتظارات را برآورده کرده کرد و ما این احساس را داشتیم که با این بازی به حداکثر کاری که یک استودیو مستقل می‌تواند انجام دهد، دست یافته‌ایم. ما می‌خواهیم تا رشد کرده و با هر عنوان، کاری بهتر از بازی قبلی انجام دهیم. و به نظر می‌رسید این امر در سری Forza Horizon با پیوستن به بخشی از یک خانواده محقق خواهد شد."

"ما نه حس یک استودیو تردپارتی و نه حس یک استودیو فرست‌پارتی را داشتیم. به نوعی در حالت یک استودیو سکند‌پارتی قرار داشتیم. ما یک استودیو مستقل بودیم و مشتری اول‌مان Microsoft بود، ولی برروی یک فرانچایز فرست‌پارتی کار می‌کردیم؛ پس مطمئنا وقتی بحث تکنولوژی می‌شد نیز ما در اول صف قرار داشتیم – ما اولین استودیویی بودیم که کیت توسعه Xbox One S را در بریتانیا دریافت کردیم. و اولین عنوانی که از Xbox cross-play پشتیبانی می‌کرد نیز یکی از بازی‌های ما بود. HDR یکی دیگر از مثال‌هاییست که می‌توانم بزنم – تا جایی که به یادم دارم ما دومین استودیویی بودیم که عنوانی با پشتیبانی از قابلیت HDR عرضه کردیم. ما از چنین چیزهایی آگاهی داشتیم و احتمالا قبل از بقیه از آن‌ها اگاه می‌شدیم. ولی هنوز این بخش که جزئی از یک خانواده باشیم محقق نشده بود. "

نظر شما چیست؟ آیا پیوستن Playground Games به Microsoft سبب بهبود بازی‌های این استودیو و در نتیجه لاین‌آپ بازی‌های Microsoft خواهد شد؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.