Menu

به نظر می‌رسد Telltale Games بقیه کارکنان خود را هم اخراج کرده است

چندین هفته پیش، دنیای بازی با منتشرشدن خبر اخراج اکثر اعضای استودیو Telltale Games و باقی‌ماندن تنها 25 نفر از اعضای اصلی استودیو، در شوک فرو رفت. اگرچه به نظر می‌رسد این روند دوام چندانی نداشته چرا که اخیرا Telltale Games بقیه افراد را هم اخراج کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، به تازگی "ریچل نول" (Rachel Noel)، نویسنده ارشد استودیو، در توییتی گفته که علیرغم خبر اینکه او و بقیه اعضا برای مدتی باقی خواهند ماند، به تازگی فهمیده که همگی آن‌ها اخراج شده‌اند. با اینکه بسیاری انتظار نداشتند اعضای اصلی برای مدت زیادی سر کار باقی بمانند، ولی دیدن اینکه تفاوت آن‌ها با بقیه تنها 13 روز بوده، ناراحت‌کننده است.

"هی یادتان هست که قرار بود تیم اصلی استودیو برای مدتی باقی بماند و من نیز بخشی از آن بودم. نه مثل اینکه شوخی بوده. همگی ما همانند بقیه اخراج شده‌ایم."

همان‌طور که می‌دانید، بعد از تعطیلی استودیو در 30 شهریور، تعداد بسیاری از اعضای صنعت بازی با افراد اخراج‌شده هم‌دردی کرده و اعلام کردند که حاضرند افراد را در پست‌های مختلفی در استودیوهای خود به خدمت بگیرند. حالا با اخراج باقی کارکنان Telltale Games، به نظر می‌رسد که نزدیک 20 نفر دیگر نیز به این لیست اضافه شده‌اند.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.