Menu

تماشا کنید: نمایشی 20 دقیقه‌ای از گیم‌پلی هیجان‌انگیز عنوان Mutant Year Zero: Road to Eden

دقیقا تا دو ماه دیگر The Bearded Ladies Consulting و Funcom عنوان Mutant Year Zero: Road to Eden را به بازار عرضه خواهند کرد. توسعه دهندگان برای اینکه به کسانی که منتظر این عنوان هستند نشان دهند که گیم پلی بازی نسبت به چیزی که در ماه ژوئن مشاهده کردیم، چطور پیشرفت کرده است، یک ویدیوی 20 دقیقه‌ای از گیم پلی بازی را منتشر کردند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، این ویدیو سخنان طراح ارشد بازی، لی وارلی (Lee Varley) و تهیه کننده آن مارک پارکر (Mark Parker) را نشان می‌دهد که در واقع بسیار شبیه به دموی به نمایش در آمده به حضار در نمایشگاه Gamescome می‌باشد.

این تریلر در مورد شخصیت‌های پیش‌تر معرفی شده بارمین (Bormin)، سلما (Selma)، و داکس (Dux) می‌باشد که به سمت House of Bones پیش می‌روند. آن‌ها باید گروهی از غول‌های سوار بر یک قایق را از بین برده تا بتوانند از رودخانه‌ای که در سر راهشان قرار دارد عبور کنند.

این ویدیو در نشان دادن این موضوع که چطور Mutant Year Zero: Road to Eden سبک سنتی مبارزه نوبتی برگرفته از XCOM را با کاوش در محیط و جمع آوری منابع مخلوط می‌کند، به خوبی عمل کرده است.

می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت HD_دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Mutant Year Zero: Road to Eden در تاریخ 13 اذر 1397 برای PS4 ،Xbox One و PC منتشر می‌شود.