Menu

Nintendo: ما همیشه به واقعیت مجازی فکر می‌کنیم

Nintendo در چند مصاحبه مختلف در رابطه با واقعیت مجازی صحبت کرده است اما در حال حاضر هیچ محصول واقعیت مجازی در بازار عرضه نکرده و البته از برنامه‌های خود در این باره نیز صحبتی به میان نیاورده است. به طور حتم VR آینده صنعت بازی‌های ویدیویی می‌باشد که البته هنوز به بهبود‌های عظیمی نیاز دارد. اگر این موضوع را در نظر بگیریم، شرکت Nintendo نیز مجبور خواهد شد بر روی چنین دستگاه‌هایی کار کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، رئیس بخش آمریکا Nintendo، "رجی فیلسیمی"، در جلسه Geekwire اعلام کرد که شرکت Nintendo به طور دائم به واقعیت مجازی فکر می‌کند و آزمایش‌های متعددی در این رابطه در حال انجام است. اگرچه رجی اعلام کرد تا زمانی که این تکنولوژی به استانداردهای Nintendo در رابطه با سرگرم کننده بودن نرسد، پروژه‌های آزمایشی نیز به مرحله پایانی و تولید نخواهند رسید:

"این چیزی است که ما به طور دائم درباره آن فکر می‌کنیم و در دست آزمایش داریم. واقعیت مجازی تکنولوژی است که آن را بررسی می‌کنیم اما در نهایت باید سرگرم کننده نیز باشد. این ماموریت اصلی ما است و این چیزی است که ما نسبت به دیگران آن را بهتر انجام می‌دهیم. ما در حال حاضر چیزی برای رونمایی نداریم. VR برای ما حکم یک تکنولوژی در دست آزمایش را دارد. از طرف دیگر ما در حال بررسی چندین تجربه جدید و متفاوت هستیم."

نظر شما در این باره چیست؟