Menu

توسعه دهندگان Diablo: کنسول Nintendo Switch تحول بعدی در بازی کردن است

بسیاری از طرفداران Bllizard وقتی هفته گذشته این شرکت تایید کرد که عنوان Diablo III: Eternal Collection در اواخر سال پیش رو بر روی Nintendo Switch منتشر می‌شود،‌ شوکه شدند. در حالی که ما منتظر اعلام تاریخ انتشار برای این بازی هستیم، تیم توسعه دهنده بازی بیان کرده است که چرا کنسول Nintendo تا این حد برای بازی مناسب است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، در طی مصاحبه‌ای با Gamespot، تهیه کننده بازی،‌ پیت استیل ول (Pete Stilwell) و معاون تهیه کننده، مت سدر کوئیست (Matt Cederquist)، توضیح دادند که وقتی نوبت به Diablo در تمامی جنبه‌ها می‌رسد، ویژگی‌های این سیستم حس یک "تحول بعدی" را می‌دهند.

استیل ول توضیح داد: "من فکر می‌کنم که این کنسول تحول بعدی می‌باشد. قابلیت حمل کنسول Siwtch و قابلیت بازی کردن با دوستانتان به صورت شبکه‌ای میان چندین کنسول Switch قابلیت بسیار قدرتنمندی است. ما بیسار هیجان زده هستیم تا بتوانیم سفر کنیم و در درون هواپیما به بازی کردن بپردازیم، سپس از هواپیما پیاده شده و پیشرفت‌های خود را بار گذاری کنیم."

سپس سدر کوئیست،‌ کم در مورد ذخیر‌ه‌های ابری صحبت کرد:‌ "Switch به صورت خودکار فایل‌های ذخیره را بارگذاری می‌کند. تنها چیزی که بارگذاری نمی‌شود صفحه امتیازات بازی می‌باشد، اما هرچیز دیگری مانند دست آورد‌ها یا پیشرفت‌های حاصل شده از طریق خط داستانی بازی بار گذاری می‌شوند."

در نهایت استیل ول در مورد عمکرد بازی صحبت کرد، این بازی با نرخ 60 فریم بر ثانبه بر روی هر دو حالت دستی و کنسولی اجرا می‌شود، البته رزولیشن متفاوت خواهد بود. او بیان کرد: "این برای ما بیسار مهم بود که مطمعن شویم در حال ارائه یک تجربه عالی و پذیرا هستیم و اکنون به هدف خود رسیده‌ایم. فسمتی از تکنولوژی بسته به این موضوع که کنسول در حالت متصل شده باشد یا نباشد به خودی خود تغییر می‌کند. یکی از تجربه‌هایی که ما در طی این مسیر اموختیم، حل کردن این موضوع بود که چطور ساختار کنسول بسته به این که در حالت متصل شده یا موبایل هستید تغییر می‌کند. این عملکرد تنها تلاشی برا بهینه سازی می‌باشد.

"در ذهن من تنها چیزی که تغییر می‌کند این است که کنسول Switch از کیفیت 720P به 960P می‌رود. شما هیچ تغییری حس نخواهید کرد همانطور که ما هیچ تغییری حس نمی‌کنیم. در طول چند ماه گذشته ما زمان بیشتری را صرف این موضوع کرده‌ایم تا مطمعن شویم بازی حس بسیار خوبی را منتقل می‌کند صرف نظر از این که چه برنامه‌ای بر روی کنترلر خود دارید و یا اینکه در حالت متصل شده هستید با نه. بزرگ‌ترین انگیزه و محرک ما این بود که مطمعن شویم در حال ارائه تجربه‌ای بدتر و ضعیف‌تر نسبت به قبل نیستیم."

در نهایت اگر خواهان تجربه Diablo III بر روی Switch هستید، بهتر است بدانید تجربه‌ای بسیار عالی در انتظار شما است.

این عنوان در اواخر سال پیش رو برای Nintendo Switch منتشر می‌شود و هم اکنون بر روی PS4 ،Xbox One و PC در دسترس است.