Menu

اشتباه Sony سبب مشخص‌شدن بازی‌های رایگان ماه نوامبر PS Plus شد

هنوز در اوایل ماه اکتبر هستیم و بازی‌های رایگان این ماه نیز چند روزیست که در دسترس قرار گرفته‌اند ولی به تازگی Sony با قراردادن تصویری در سایت PlayStation از بازی‌های رایگان ماه نوامبر PS Plus رونمایی کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، طبق تصویر منتشرشده 2 عنوان Bulletstorm: Full Clip Edition و Yakuza Kiwami در ماه نوامبر به صورت رایگان در دسترس کاربران PS Plus قرار خواهد گرفت.

مطمئنا علاوه بر این 2 بازی، عناوین دیگری نیز برای پلتفرم‌های PS3 ،PS4 و PS Vita در نظر گرفته شده‌اند اما 2 بازی Bulletstorm و Yakuza بهترین‌های این لیست هستند. Bulletstorm: Full Clip Edition ریمستر نسخه Xbox 360 ،PS3 و PC این بازی است که در نسل هفتم توسط Epic Games و People Can Fly ساخته شده بود.

Yakuza Kiwami نیز ریمیکی دیگر از بازی کلاسیک PS2 است. این نسخه‌ی جدید و بهبودیافته‌ در سال 2017 منتشر شد و بازخوردهای خوبی دریافت کرد.

بازی‌های ماه اکتبر PS Plus یعنی Friday the 13th: The Game و Laser League هم‌اکنون برروی PS4 در دسترس هستند. شما می‌توانید لیست کامل بازی‌های اکتبر را از طریق این لینک مشاهده کنید.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.