Menu

گزارش: امکان تغییر نام کاربری در PlayStation Network به زودی فراهم خواهد شد

توسعه‌دهندگان عناوین چندنفره خود را برای فراهم شدن امکان تغییر نام کاربری در PlayStation Network آماده می‌کنند، سه فرد در استودوهای بازی‌سازی مختلف وبسایت Kotaku را از این موضوع با خبر کرده‌اند.

به گزارش پردیس گیم، این سازندگان ادعا می‌کنند که چند ماه اخیر را صرف رفع اشکال و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای مطابقت عناوین خود با برنامه‌های آینده Sony کرده‌اند.

نفر چهارم که در یک استوندیو بازی‌سازی فعالیت دارد نیز تصویری از اسناد داخلی Sony برای پروفایل‌های PlayStation Network را به اشتراک گذاشته که گزینه "Edit Username" را نشان می‌دهد. اسناد مورد اشاره گفته می‌شود مربوط به راهنمای تغییر نام کاربری افراد در PlayStation Network هستند.

زمان پیاده‌سازی این قابلیت هنوز مشخص نیست. سازندگان می‌گویند نام کاربری در PlayStation Network، به جای استفاده از شناسه منحصر به فرد جهانی، شناسه (ID) حساب کاربری کاربران را به نام کاربریشان متصل کرده است و به همین دلیل اعمال تغییرات در عناوین چندنفره قدیمی ممکن است دشوار و زمان بر باشد.

در PlayStation Experience 2017 بود که شان لیدن از Sony در پاسخ به سوالی در مورد امکان تغییر نام کاربری در PlayStation Network وعده داد که این قابلیت تا دسامبر 2018 پیاده‌سازی خواهد شد. وی گفت "امیدوارم تو PSX بعدی دیگه این سوال رو از من نپرسی." البته امسال خبری از PlayStation Experience نخواهد بود.