Menu

در Red Dead Redemption 2 گذر فصل ها بر روی نحوه بازی شما تاثیر خواهد داشت

Red Dead Redemption 2 بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های حال حاضر محسوب می‌شود و با توجه به اطلاعات منتشر شده از بازی و نمایش‌هایی که از آن مشاهده کرده‌ایم، به نظر می‌رسد با عنوانی تماما انقلابی روبرو خواهیم شد. سازنده بازی، شرکت Rockstar، مدت زیادی است که این عنوان را جاه‌طلبانه‌ترین و گسترده‌ترین عنوان ساخته این شرکت خوانده و اگر نمایش‌های اخیر بازی را تماشا کرده‌ باشید متوجه می‌شود که هیچ یک از این وعده‌ها بی‌جا نیستند. اما با گذر هر روز، اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر می‌شود که انتظار طرفداران را برای روز انتشار چند برابر می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook بر اساس گزارشات جدید، مشخص شده که تغییر فصل ها در Red Dead Redemption 2 تا حدودی بر روی گیم‌پلی بازی، خصوصا حیات‌وحش بازی تاثیر خواهد داشت. پیش از این اعلام شده بود که بیش از 200 نوع گونه حیوانی در جهان بازی وجود دارد و حالا گفه شده که رفتار این حیوانات در هر فصل تفاوت‌هایی خواهد داشت.

برای مثال یک خرس در حوالی فصل زمستان رفتار خطرناک‌تری نسبت به تابستان خواهد داشت. چرا که با توجه به خواب زمستانی خرس‌ها، در اوایل این فصل آن‌ها با شدت بیشتری به دنبال پیدا کردن ذخیره کافی غذایی هستند و به همین دلیل تکاپوی بیشتری نیز برای یافت غذا دارند. طبیعتا مشاهده یک خرس در هر فصل دیگری هم ملاقات دوستانه‌ای نخواهد بود، اما در زمستان شدت دوستانگی این ملاقات به کم‌ترین حد خود می‌رسد! پس بهتر است سلاح‌تان را آماده نگه دارید.

read fox 2

تاثیرات این ویژگی بسیارند، برای مثال‌های بیشتر، شکار گراز در فصل زمستان راحت‌تر خواهد بود، چرا که سرعت این حیوان در برف بسیار کم‌تر است و طبیعتا نشانه‌گیری نیز برای شما آسان‌تر خواهد شد. در عوض شکار برخی جانورها با توجه به قابلیت آن‌ها در مخفی شدن زیر برف در این فصل دشوار تر می‌شود. از طرف دیگر، سرعت و نحوه حرکت اسب شما نیز با توجه به زمین زیر پایش تغییر خواهد کرد، حتی زمین‌های گلی شده به دلیل باران نیز کمی از سرعت اسب شما می‌کاهد. این‌طور که به نظر می‌رسد، می‌بایست در حین تجربه این عنوان همواره منتظر چالش‌های جدید بوده و آماده یادگیری فنون تازه باشیم.

تمامی این جزییات کوچک هستند که گرد هم جمع می‌شوند و یکی از بهترین تجربیات احتمالی نسل را وعده می‌دهند. Red Dead Redemption 2 در 4 آبان برای XOne و PS4 منتشر خواهد شد.