Menu

گزارش: Nintendo در سال 2019 مدل ارتقا یافته‌ای از کنسول Switch را عرضه خواهد کرد

بر اساس گزارش روزنامه وال‌استریت جورنال، شرکت Nintendo در سال آینده میلادی مدل ارتقا یافته‌ای از کنسول Switch را عرضه خواهد کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، وال‌استریت جورنال در گزارش جدید خود اشاره کرده که Nintendo در تلاش برای ادامه پیدا کردن عملکرد فوق‌العاده Switch در زمینه فروش، مدل ارتقا یافته‌ای از این کنسول را در سال 2019 وارد بازار خواهد کرد.

صفحه نمایش مدل‌های فعلی Switch فاقد برخی از تکنولوژی‌هایی است که در گوشی‌های هوشمند مدرن استفاده می‌شود. به همین دلیل، بر اساس ادعای منابع نزیک به این موضوع، Nintendo در مدل جدید Switch صفحه نمایشی جدیدی را جایگزین کرده که روشن‌تر، باریک‌تر و سبک‌تر از صفحه نمایش فعلی است و مصرف برق کمتری نیز خواهد داشت.

این سخت افزار جدید احتمالا تا قبل از تابستان 2019 وارد بازار خواهد شد. مدل جدید Switch ویژگی‌های مشترک بسیاری با مدل اولیه خواهد داشت و عناوین موجود این کنسول را اجرا خواهد کرد.

Switch در مارس 2017 عرضه شد. فروش این کنسول، بر اساس آخرین گزارش Nintendo که در آگوست 2018 منتشر شد، از 20 میلیون دستگاه عبور کرده است. Nintendo امیدوار است که با عرضه مدل ارتقا یافته این عملکرد موفقیت‌آمیز ادامه پیدا کند.