Menu

تصاویر زیبایی از بازی Onimusha Warlords HD Remaster منتشر شد

نسخه بازسازی شده بازی خاطره انگیز Onimusha Warlords در حال ساخت است و به تازگی شرکت Capcom تصاویر بسیار زیبایی را از آن منتشر کرد که عالی به نظر می‌رسد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، تمرکز تصاویر بر روی شخصیت های اصلی سری از جمله پروتاگونیست بازی یعنی Samanosuke Akechi و کارکتر هایی نظیر Samanosuke Akechi ،Oda Nobunaga Princess Yuki ،Kaede ،Yumemaru ،Guildenstern ،Tokichiro Kinoshita و Hecuba می‌باشد.

همچنین تیم جدیدی از صداگزاران ماهر ژاپنی برای بازی در نظر گرفته شده است و آقای Takeshi Kaneshiro در نقش Samanosuke، آقای Fumihiko Tachiki در نقش Oda Nobunaga، خانم Mikako Komatsu در نقش Kaede، خانم Hisako Kanemoto در نقش Yumemaru، خانم‌ Kaori Nazuka در نقش Yuki، آقای Wataru Takagi در نقش Tokichiro Kinoshita، آقای Houchuu Ootsuka در نقش Guildenstern، خانم Mayumi Sako در نقش Hecuba و در نهایت آقای Mugihito در نقش Narrator یا راوی فعالیت خواهند کرد.

شما در زیر می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی را تماشا کرده و همچنین نگاهی نیز به خبر و تریلر معرفی بازی داشته باشید.

Onimusha Warlords HD Remaster ابتدا در تاریخ 20 دسامبر در ژاپن و تنها بر روی PS4 و Nintendo Switch منتشر و در تاریخ 15 ژانویه مصادف با چهارشنبه، ۱۲ دی ۱۳۹۷ نیز در غرب و بر روی PS4، Xbox One، PC و Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>

Onimusha Warlords

Onimusha Warlords