Menu

CD Projekt برای توزیع Cyberpunk 2077 با Warner Bros همکاری خواهد کرد

چندی پیش CD Projekt اعلام کرد که بازی علمی-تخیلی، اول شخص و نقش‌آفرینی Cyberpunk 2077 که برای عرضه بر روی PS4 ،Xbox One و PC برنامه‌ریزی شده است، توسط Warner Bros در آمریکای شمالی توزیع خواهد شد. البته این اولین همکاری دو شرکت نیست بلکه Warner Bros بازی The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher 3 را نیز برای بازیکنان آمریکایی منتشر کرده بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، "میکال ناواکُوسکی"، مدیر بخش توسعه کسب و کار CD Projekt، چندی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد:
"ما در رابطه با توزیع بازی‌های The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher 3: Wild Hunt با شرکت بزرگ Warner Bros همکاری داشتیم و هر دو عرضه با موفقیت همراه شدند. بنابراین ما وارد فاز جدید همکاری با آن‌ها شده‌ایم و در رابطه با این موضوع اطمینان کامل داریم. Cyberpunk 2077 جاه‌طلبانه‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه ما تا به حال می‌باشد و من امید دارم با کمک Warner Bros به دستاورد‌های بزرگی خواهیم رسید." "کوین کبدوا"، معاون ارشد بخش فروش Warner Bros، در مورد این همکاری گفت:
"CD Projekt RED یکی از بزرگ‌ترین توسعه دهندگان بازی‌های ویدیویی در دنیا بوده و کار کردن دوباره با آن‌ها عالی است. Cyberpunk 2077 یک عنوان بی‌نظیر است و ما انتظار داریم چیز‌هایی عالی در طول همکاری دوباره با آن‌ها مشاهده کنیم."
نظر شما در این باره چیست؟