Menu

تماشا کنید: تریلر و تصاویر جدید Darksiders III نیروهای Hollow شخصیت Fury را نشان می‌دهند + 6 دقیقه از گیم‌پلی مبارزه با باس‌ Sloth

دقایقی پیش استودیو Gunfire Games و شرکت THQ Nordic از بازی Darksiders III از نیروی Hollow شخصیت Fury رونمایی کردند. برای بهتر نشان‌دادن این نیرو، THQ Nordic تریلر و تصاویری جدید منتشرکرده که در ادامه خبر می‌توانید به تماشای آن‌ها بنشینید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، فرم Fury در طول بازی گسترش یافته و این سبب آپگریدشدن اسلحه‌ها و قدرت‌های او خواهد شد. Hollowها، نیروهایی هستند که توسط Lord Hollow برای شکست‌دادن هفت گناه کبیره به Fury داده شده‌اند. زمانی که Fury توانایی استفاده از آن‌ها را پیدا کند، می‌تواند هرزمان که می‌خواهد از یکی از این 4 نیروی Hollow برای تسلط بر محیط و شکست دشمنان استفاده کند.

Darksiders III عنوانی هک‌ان‌اسلش، اکشن و ماجرایی بوده که بازیکنان را در نقش Fury، یکی از 4 سوار آخرالزمان، برای مبارزه با 7 گناه کبیره قرار می‌دهد.

"شورای The Charred شخصیت Fury را فرا خوانده تا از بالاترین درجات بهشت تا پایین‌ترین اعماق جهنم برای بازیابی تعادل میان خیر و شر به مبارزه پرداخته و ثابت کند که خشن‌ترین سوار از میان 4 سوار آخرآلزمان است. Fury یک جادوگر است که دامنه‌ی توانایی‌ها، اسلحه‌ها و قدرت‌هایش در طول گیم‌پلی بازی گسترش خواهد یافت. بازیکنان در نقش Fury مداوم میان دنیاهای مختلف بازی سفر خواهند کرد تا با موجوداتی عجیب و متفاوت به مبارزه پرداخته، معماهای مختلف را حل کنند و در نهایت داستان بازی را جلو ببرند. "

در ادامه می‌توانید تصاویر و تریلر جدید این بازی را مشاهده نمایید.

گیم‌پلی مبارزه با Sloth

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

گیم‌پلی Hollow

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

عنوان Darksiders III در تاریخ 27 نوامبر (6 آذر) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.