Menu

Minecraft همچنان ماهانه بازیکنان بیشتری نسبت به Fortnite دارد؛ هیچ ادامه‌ای برای بازی در نظر گرفته نشده است

Fortnite به طور حتم یکی از عناوین پر طرفدار چند سال اخیر می‌باشد اما به نظر می‌رسد عنوان Minecraft همچنان از Fortnite بهتر عمل می‌کند و بازیکنان بیشتری دارد. اگرچه در اخبار این روزها نام Minecraft به ندرت دیده می‌شود اما با توجه به اعلانات Microsoft، بازی همچنان ماهانه بیش از 91 میلیون نفر بازیکن دارد که نسبت به تعداد 78.3 میلیون تعداد بازیکن ماهانه Fortnite بیشتر می‌باشد. این نکته را هم فراموش نکنید که Minecraft بر خلاف Fortnite یک بازی پولی است و هر نسخه آن 20 تا 30 دلار قیمت دارد.

اگرچه موفقیت Minecraft آشکار است اما به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به اعلانات رئیس بخش Minecraft شرکت Microsoft، ساخت نسخه دوم در دستور کار قرار ندارد:

"من فکر نمی‌کنم ساخت ادامه برای Minecraft منطقی باشد. این چیزی است که باعث می‌شود در جامعه بازیکنان شکستگی ایجاد شود."

اما Microsoft علاقه دارد بر روی اسپین آف‌ها و محتویات اضافه برای Minecraft کار کند و همانطور که می‌دانید در حال حاضر Minecraft: Story Mode و Minecraft: Dungeons در دست توسعه قرار دارند.

رئیس Minecraft در ادامه توضیح داد:

"راهی که ما برای گسترش Minecraft در نظر گرفتیم – همانطور که Dungeons اولین مثال آن است – راهی می‌باشد تا ما جامعه بازیکنان خود را همچنان در کنار یکدیگر نگه داریم. به همین دلیل است که تمامی به روز رسانی‌های ما رایگان می‌باشد. ما نمی‌خواهیم از بازیکنان درخواست کنیم که به Minecraft 2 مهاجرت کنند. ما فقط می‌خواهیم بازیکنان از Minecraft لذت ببرند."

موفقیت Minecraft واقعا تحسین برانگیز است اما تیم سازنده باید به فکر این موضوع باشد که آن را همیشه تازه نگه دارد.

نظر شما در این باره چیست؟