Menu

Ubisoft به فرا‌تر از بتل رویال فکر می‌کند؛ احتمال بازگشت بخش چند‌نفره به سری Assassins’s Creed وجود دارد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، "سرج هاسکوئت"، یکی از مدیران ارشد Ubisoft، در مصاحبه‌ای با GameInformer در رابطه با چند موضوع جذاب صحبت کرد. یکی از این موضوعات به بتل رویال اشاره داشت که به نظر می‌رسد Ubisoft علاقه‌‌ای به فعالیت در این ژانر ندارد. آن‌ها ترجیح می‌دهند بر روی یک موضوع جدید و ساختار شکن متفاوت دیگر کار کنند:

"ما در بخش بازی‌های موبایلی خیلی خوب عمل نکردیم چرا که رقبای قدرتمندی داریم که از ما بهتر هستند. حال همه در مورد بتل رویال صحبت می‌کنند و من فکر می‌کنم بیش از 15 شرکت مخلتف وجود دارند که در این ژانر فعالیت گسترده‌ای دارند و در نهایت 2 شرکت از این رقابت موفق و سربلند بیرون خواهند آمد و بقیه شکست خواهند خورد و من نمی‌دانم آن شرکت کدام خواهد بود. من در حال حاضر با تیم خود بر روی پروژه بعدی کار می‌کنم. این مهم است که بدانید چرا عناوینی مانند Fortnite به موفقیت بزرگی رسیده‌اند اما این موفقیت دلیل نمی‌شود که ما هم از آن‌ها تقلید کنیم. باید یک کار ساختار شکن جدید عرضه کنیم. ما ایده‌های مختلفی داریم و برخی از آن‌ها را امتحان خواهیم کرد و شاید در آخر یکی از آن‌ها به بازار راه پیدا کند.

هاسکوئت در ادامه به این نکته اشاره کرد که شرکت Ubisoft به اضافه کردن دوباره بخش چندنفره به بازی‌های بعدی Assassin's Creed علاقه دارد:

"ما تکنولوژی‌های زیادی در اختیار داریم اما Assassin's Creed هیچ بخش چند‌نفره‌ای ندارد و این برای جنبه اجتماعی بازی کردن بسیار مهم است بنابراین ما کمبود‌ها را بررسی خواهیم کرد. من می‌خواهم بازی‌هایمان به جایی برسند که تغییرات گسترده و مشهودی شامل آن‌ها شود و همچنین رویداد‌های مختلف آنلاین در آن‌ها برگزار شود.

Assassin’s Creed Brotherhood اولین بازی سری بود که از بخش چندنفره حمایت می‌کرد و Unity آخرین عنوان مشمول این بخش می‌باشد.

نظر شما در این باره چیست؟