Menu

گزارش: کل نقشه Red Dead Redemption در دنیای قسمت دوم وجود دارد

Red Dead Redemption 2 دنیای عظیمی را برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد. این دنیا آنقدر بزرگ است که می‌تواند حتی کل نقشه قسمت اول Red Dead Redemption را نیز در خود جای دهد.

پیش از آنکه Red Dead Redemption 2 معرفی شود تصویری از نقشه دنیای بازی لو رفت که نشان می‌داد نقشه کامل Red Dead Redemption 1 نیز بخشی از دنیای عظیم قسمت دوم است. البته این موضوع خیلی هم دور از ذهن نبود چرا که Rockstar Games پیش از این در Grand Theft Auto V نیز همین کار را انجام داده بود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GearNuke، حال در جلسه پرسش و پاسخی که وسایت هلندی Inside Gamer با Rockstar داشته، این استودیو رسما تایید کرده است که تمام دنیای Red Dead Redemption در قسمت دوم جای دارد.

سوال: آرمیدیلو و نیو آستین هم تو بازی هستن؟

پاسخ کسی که 6 ساعت Red Dead Redemption 2 را تجربه کرده است: "بله! بعد از اینکه این سوال رو از Rockstar پرسیدم، به من گفتن که کل (!) نقشه Red Dead Redemption هم در بازی وجود داره، البته که مکان‌های بیشتری به این بخش‌ها اضافه شده. در طول 6 ساعتی که بازی رو تجربه کردم، فقط تونستم بخش کوچکی از بلک واتر رو ببینیم، که همین بخش‌ها هم به خود خود به شدت وسیع بودند. 6 ساعت برای دیدن کردن از دیگر مکان‌های آشنا کافی نبود."

اولین بار نمایش مکان‌هایی آشنا از آرمیدیلو در تریلر گیم پلی جدید بازی، باعث مطرح شدن این تئوری شد. در تصویر مقایسه‌ای زیر شباهت مکان‌ها به وضوح قابل مشاهده است.

گزارش: کل نقشه Red Dead Redemption در دنیای قسمت دوم وجود دارد

بنابراین نقشه ای که اخیرا منتشر شده بود، حقیقت دارد.

گزارش: کل نقشه Red Dead Redemption در دنیای قسمت دوم وجود دارد

Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر (جمعه، ۴ آبان ۱۳۹۷) برای PlayStation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.