Menu

شایعه: Rocksteady در حال کار بر روی یک عنوان با شخصیت‌های Justice League در جهان Batman است

با وجود عنوان فوق‌العاده‌ای همچون Spider-man، می‌توان امسال را سالی خوب برای طرفداران ژانر ابرقهرمانی محسوب کرد. اما در همین حال که عده‌ای هنوز مشغول تازاندازی بین ساختمان‌های نیویورک هستند، شایعاتی جدید منتشر شده مبنی برا این‌که سازنده سری بازی محبوب و موفق Batman، در حال کار بر روی نسخه‌ای جدید در این مجموعه است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamesradar، طرفداران مدتی زیاد است که در حال تلاش برای رازگشایی از پروژه جدید استودیو Rocksteady هستند و همین موضوع باعث شده بود حدس و گمان‌های بسیاری در این‌باره به وجود بیاید. ابتدا شایعه ساخت عنوانی با حضور شخصیت Superman بود و تا همین چند روز پیش احتمال میرفت که این استودیو در حال کار بر روی یک عنوان جهان‌باز در دنیای Harry Potter باشد که البته با وجود صحت ساخت عنوان Harry Potter، دیروز مشخص شد Rocksteady در حال کار بر روی این عنوان نیست.

شایعه جدید را می‌توان در حقیقت شیرین‌ ترین شایعه‌های اخیر دانست، چرا که وعده می‌دهد که این استودیو در حال کار بر روی یک عنوان Justice League در جهان Batman: Arkham است. این عنوان که طبق اطلاعات لو رفته Justice League: Crisis نامیده شده است قرار است در نسل بعدی برای PC، PS5 و Xbox Scarlett و حدود سال 2020 منتشر شود. هر چند نمی‌توان منبع این شایعه را کامل مورد اعتماد قرار داد، اما شخص مذکور ادعا دارد که با عوامل درونی استودیو در ارتباط است.

بر اساس اطلاعات، بازی مذکور دارای بخش‌های یک‌نفره و چندنفره است و می‌توان در کالبد چند شخصیت مختلف به تجربه آن پرداخت. شخصیت‌هایی از جمله Superman، Batman، Wonder Woman، The Flash، Aqau Man، Cyborg و Green Lantern. اطلاعات منتشر شده همچنین اشاره به بخشی چندنفره جدا از محتوای داستانی بازی دارند که در آن بازیکنان می‌توانند آزادانه به جستجو در چند شهر مختلف بپردازند، شهرهایی که همگی وسعت بیشتری از Gotham City در Batman: Arkham Night دارند. همچنین شخصیت منفی اصلی بازی نیز Starro نام دارد و گیم‌پلی بازی بی شباهت به سری Arkham Night نخواهد بود.

در هر صورت، باید بار دیگر تاکید کرد که این اطلاعات قابل اطمینان نیست و هنوز کاملا در درجه شایعه قرار دارد، خصوصا با توجه به این موضوع که بیش از این نیز شاهد شایعات بسیاری درباره پروژه جدید Rocksteady بوده‌ایم.