Menu

اینفوگرافیک جدید God of War عملکرد بازیکنان در مبارزات را نشان می‌دهد


God of War از زمان عرضه خود در بهار امسال، نه تنها داستانی جذاب و سرگرم کننده را در کنار برخی از بهترین جلوه‌های بصری سال ارائه داد، بلکه بازیکنان را هم با سیستم مبارزات جدید خود به چالش کشاند. حال که چندین ماه از انتشار بازی می‌گذرد، استودیوی Sony Santa Monica جزئیات دقیق‌تری از انتخابات بازیکنان در بخش مبارزات این عنوان به اشتراک گذاشته است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، استودیوی Sony Santa Monica اینفوگرافیک جدیدی را از God of War پس از انتشار این بازی به اشتراک گذاشته که وضعیت جالب بازیکنان در مبارزات و تجهیزات را نشان می‌دهد.

این اینفوگرافیک شامل جزئیاتی از محبوب‌ترین زره، ارتقاها و توانایی‌هایی است که بازیکنان در مبارزات استفاده کرده‌اند می‌شود. در این اینفوگرافیک همچنین بخشی مربوط به مبارزات دشوار با باس‌های Valkyrie وجود دارد که نشان می‌دهد بازیکنان چقدر برای از بین بردن یکی از چالش برانگیزترین دشمنان بازی به نام Sigrun تلاش کرده‌اند (و شکست خورده‌اند).

برای دیدن کامل اینفوگرافیک، برروی این لینک کلیک کنید تا به مشاهده تصویر بپردازید. توجه داشته باشید که این تصویر قطعا یکی از بزرگ‌ترین سوپرایزهای بازی را لو می‌دهد پس در صورت عدم تجربه یا به اتمام نرساندن God of War، آن را باز نکنید.

God of War هم‌اکنون برای کنسول PS4 در دسترس قرار دارد.