Menu

در Cyberpunk 2077 می‌توان آپارتمان‌های مختلف را خریداری کرد اما خبری از “سیستم همراه” نیست

پس از رونمایی بزرگ و ناگهانی از گیم‌پلی 48 دقیقه‌ای بازی Cyberpunk 2077، سازندگان به پاسخ به سوال‌های مختلف طرفداران در کانال‌های متفاوت ادامه می‌دهند. برای مثال، یکی از کاربران Reddit تصویری از گفت‌وگوی خود با صفحه رسمی Cyberpunk 2077 در Facebook منتشر کرد که کارمند CD Projekt RED تایید نمود در بازی چندین آپارتمان قابل خریداری وجود دارد و/یا می‌توان آن‌ها را مثل عناوین Grand Theft Auto آزاد کرد.

Cyberpunk 2077

یکی دیگر از منابع اخبار Cyberpunk 2077، انجمن رسمی CD Projekt RED است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، یکی از موضوعات این انجمن مربوط به بحث پایداری شخصیت تک‌نفره بدون افرادی مثل Jackie از نمایش گیم‌پلی می‌شد که فیلیپ وبر به عنوان طراح ارشد ماموریت‌های Cyberpunk 2077، توضیح داد که در این بازی مثل سایر عناوین نقش‌آفرینی، سیستم همراه وجود نخواهد داشت. سازندگان به جای این سیستم، مثل The Witcher 3 شخصیت V را در برخی از ماموریت‌های داستانی با یک یار همراه قرار می‌دهند:

"مثل The Witcher، اگر داستان به شکلی خاص پیش برود، شما برای ماموریتی یک یا دو همراه خواهید داشت اما خبری از "سیستم همراه" نیست تا این‌طور نشود که هر موقع خواستید، یک همراه داشته باشید. در برخی ماموریت‌ها کاملا تنها خواهید بود و در بعضی از آن‌ها هم شخصیتی مثل Jackie یا یک گروه شما را همراهی می‌کند. همچنین تنها بودن یا داشتن یک همراه در تعدادی از ماموریت‌ها، به انتخابات شما در طول داستان بستگی دارد. ما واقعا می‌خواهیم با داستان سازگار باشد بنابراین اساسا اگر از دید ما جالب به‌نظر برسد، شما یک همراه خواهید داشت.

همان‌طور که گفتم، این مورد می‌تواند به انتخابات شما بستگی داشته باشد. گاهی اوقات ممکن است که بخواهید یک شخصیت را تنها بگذارید و این از نظر شما برای داستان منطقی‌تر است و شاید آن‌ها در زمانی دیگر با شما همراهی کنند. تصمیم شماست که چه چیزی برای موقعیت‌تان بهترین انتخاب است."

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخی نامشخص برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.