Menu

فیل اسپنسر: Crackdown 3 پیشرفت خوبی داشته اما همچنان جای کار دارد

Crackdown 3 یکی از کم سر و صدا‌ترین عناوین انحصاری Xbox One است و با وجود اینکه مدت‌ها از معرفی آن گذشته اما همچنان کمتر به آن پرداخته می‌شود. بعد از تایید حضور این بازی در رویداد E3 2018 و البته موکول شدن عرضه آن به فوریه 2019، چند ماه است که خبری از Crackdown 3 نشده و این در حالی است که بازی قرار است به زودی عرضه شود.

به گزارش پردیس گیم، رئیس بخش Xbox یعنی فیل اسپنسر اما می‌گوید مراحل توسعه Crackdown 3 به خوبی پیش می‌رود و چند روز قبل این عنوان را تجربه کرده است. اسپنسر در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در Twitter، ادعا کرده که روز گذشته نسخه کامل Crackdown 3 را تجربه کرده و با اشاره به اینکه بازی پیشرفت خوبی داشته اما تاکید کرده که هنوز جای کار دارد.

Crackdown 3 بر اساس تایید Microsoft قطعا تا 5 ماه دیگر عرضه خواهد شد و تنها چیزی که از جدیدترین مراحل توسعه این بازی می‌دانیم در حال حاضر همین اظهار نظر فیل اسپنسر است. قسمت امیدوار کننده این توییت، قابل بازی بودن نسخه کامل Crackdown 3 است و با توجه به این موضوع می‌توان امیدوار بود که این عنوان جهان آزاد بالاخره پس از مدت‌ها انتظار در موعد اعلام شده یعنی فوریه 2019 عرضه شود.

متن توییت فیل اسپنسر: "دیروز نسخه کامل بازی رو تجربه کردم. کار تیم سازنده خوب بوده، کارهای بیشتری باید انجام بشه اما پیشرفت خوبی صورت گرفته، مامور من (اشاره به شخصیت بازی) مثل یه ماشین تخریب بود، لذت بردم :)"

انتظار می‌رود که با نزدیک شدن به موعد عرضه بازی بر روی Xbox One و PC شاهد انتشار اطلاعات بیشتر باشیم و رویداد XO18 احتمالا بهترین فرصت برای اینکار است.