Menu

سرور عناوین Warhawk ،Twisted Metal و PlayStation All-Stars خاموش خواهد شد

شرکت سونی اخیرا شروع به تعطیل کردن سرور های بسیاری از عناوین کنسول قدیمی خود یعنی PS3 کرده است و به تازگی سه عنوان محبوب را نیز به زودی به این اضافه خواهد کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از vg247، از تاریخ 25 اکتبر سرور بازی‌های Warhawk ،Twisted Metal و PlayStation All-Stars بر روی PS3 و سرور PlayStation All-Stars بر روی کنسول دستی PS Vita خاموش خواهند شد.

برای عناوین Twisted Metal و PlayStation All-Stars به معنی این است که سرور‌های آنلاین بازی خاموش خواهند شد و بازیکنان تنها قادر خواهند بود تا به تجربه بخش تک نفره و آفلاین بازی بپردازند. اما این قضیه برای Warhawk بسیار ناراحت کننده تر است زیرا این بازی تنها به صورت آنلاین قابل بازی بوده و پس از خاموشی سرور‌ها، بازی به طور کامل از کار خواهد افتاد.

Warhawk یک بازی تماما آنلاین و وابسته به همکاری بوده و همچنین از بازی به صورت LAN نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین از تاریخ مشخص شده به بعد بازیکنان تنها قادر خواهند بود که بازی را به صورت LAN تجربه نمایند.

همچنین Warhawk قدیمی‌ترین بازی این لیست نیز می‌باشد که 10 سال پیش بر روی کنسول PS3 عرضه شد و در آن زمان، طرفداران زیادی بدست آورد.

شاید بخواهید تا قبل از بسته شدن سرور این عناوین، اندکی به تجربه آن‌ها بپردازید.