Menu

نشان تجاری “Matter” توسط Bungie به ثبت رسید؛ خالق Destiny در پی خلق عنوانی جدید؟

معمولا استودیوی Bungie تمایل دارد که تنها به توسعه یک فرانچایز بپردازد. آن‌ها در گذشته زمانی که با Microsoft همکاری داشتند، تنها بر روی عنوان Halo متمرکز بودند و در سال‌های اخیر نیز تمام تمرکزشان بر روی Destiny بوده است، اما به تازگی به نظر می‌رسد که قصد دارند کار خود را گسترش دهند. اخیرا Bungie نام تجاری جدیدی را به نام "Matter" با کمک European Union Intellectual Property Office به ثبت رسانده است.

این گزارش حاوی اطلاعات زیادی نمی‌باشد، اما نشان می‌دهد که این نام تجاری برای یک "نرم‌افزار بازی رایانه‌ای" که دارای "خدمات سرگرمی انلاین" است، می‌باشد. همچنین این گزارش، لوگوی نام تجاری "Matter" را نشان می‌دهد و به نظر نمی‌رسد که این لوگو مربوط به عنوان Destiny یا دیگر دارایی‌های Bungie باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Wccftech، ممکن است به یاد بیاورید که در ماه ژوئن، Bungie و یک ناشر چینی به نام NetEase مشارکتشان با یک دیگر را به عنوان بخشی از این موضوع اعلام کردند، NetEase در حال سرمایه گذاری 100 میلیون دلار بر روی استودیوی Bungie می‌باشد تا آن‌ها بتوانند با کمک این پول، تیم‌ها و تجربه‌های جدید را خلق کنند.

Bungie نام تجاری "Matter" را به ثبت رساند

مدیر عامل Bungie، پیت پارسنز ( Pete Parsons)، در رابطه با این موضوع بیان کرده است:

"این مشارکت جدید ما را قادر می‌سازد تا دیدگاه جهانی خود را گسترش داده و در کنار آن تیم‌هایی را که مختص ارائه تجربه‌های جدید هستند، برپا کینم. NetEase برخی از محبوب‌ترین بازی‌های این سیاره را خلق و اداره می کند. ما برای آن‌ها بسیار هیجان زده هستیم تا حین این که وارد این فصل جدید از تاریخ Bungie می‌شویم، تجربه خود را به ارمغان بیاورند. با کمک مهارت صنعتی NetEase و دسترسی جهانی آنها، این مشارکت به ما کمک می‌کند تا هدف مشترکمان یعنی دسترسی به بازیکنان در سراسر جهان را درک کنیم."

آیا ممکن است Matter اولین ثمره جدید همکاری Bungie و NetEase باشد؟ ما مطمئن نیستیم، اما اینطور به نظر می‌رسد. همچنین ممکن است این نام تجاری بخشی از برنامه Aerospace استودیوی Bungie باشد که از پروژه‌های کوچک‌تر مستقل حمایت‌ می‌کند. اما سوال واقعی این است که Matter چه نوع بازی‌ای خواهد بود؟ با توجه به لوگوی منتشر شده به نظر می‌رسد که این عنوان ممکن است کمی با نشاط‌تر از Halo یا Destiny باشد، شاید هم یک شوتر چند نفره شبیه به Overwatch باشد یا یک عنوان در سبک MOBA. هرچه که باشد باید صبر کرد و دید که در آینده چه چیزی رخ می‌دهد.

آخرین ساخته Destiny 2 ،Bungie هم‌اکنون برای PC ،PlayStaion 4 و Xbox One در دسترس می باشد. همچنین بسته گسترش دهنده Forsaken ماه پیش برای این عنوان عرضه شد.