Menu

Ubisoft در مورد بازگشت Prince of Persia و Splinter Cell: به دنبال منابع هستیم، مسئله چطور بازگرداندن این عناوین است

بعد از کراس‌اور هيجان‌انگيز Splinter Cell و Ghost Recon و حضور شخصيت سم فيشر در عنوان Ghost Recon: Wildlands در اوايل سال جاري، طرفداران بيش از پيش به بازگشت سري Tom Clancy's Splinter Cell اميدوار شدند. Ubisoft تاکنون چند بار در اين رابطه صحبت کرده و با افزايش گمانه‌زني‌ها به تازگي بار ديگر به اين بحث بازگشته است.
به گزارش پردیس‌گیم، يکي از مدیران ارشد Ubisoft یعنی سرژ هاسووت در مصاحبه با Game Informer در اين رابطه گفت: "من Splinter Cell را دوست دارم. Prince of Persia را هم دوست دارم. در حال حاضر نمي‌توانم وارد جزئيات شوم اما اين را مي‌توانم بگويم که فعالانه به دنبال منابع هستيم. مسئله اراده ما نیست، مسئله اين است که چطور اینکار را انجام دهیم.

مدیر ارشد Ubisoft آقای ایو گیمو نیز سال گذشته در اظهار نظری مشابه در مورد بازگشت Splinter Cell گفت : "ما طرح‌ها و پیشنهادات زیادی را در مورد این برند دریافت کرده‌ایم و قطعا به آنها خواهیم پرداخت. فکر می‌کنم در آینده بتوانید چیزی را ببینید، اما باید برای آن منتظر بمانید."

گیمو پس از E3 2018 نیز در مصاحبه با اجرا کننده رویداد VGA جف کیلی در مورد غیبت Splinter Cell گفت: "خوب ما در درجه اول عاشق این برند هستیم. با همه وجود به دنبال این هستیم که زمانی با این سری را بازگردیم اما امروز نمی‌توانم بیش از این صحبت کنم."

ایو گیمو در مصاحبه‌ای با دیگر با GameSpot بدون اشاره به جزئیات اعلام کرد که برای تمامی برندها و شخصیت‌هایی که Ubisoft در اختیار دارد برنامه طولانی مدتی پیش بینی شده و روزی طرفداران شاهد بازگشت هر کدام خواهند بود.

Ubisoft استودیوهای متعددی را در اختیار خود دارد و با استناد بر این مصاحبه‌ها نیز می‌توان نسبت به بازگشت Splinter Cell و حتی Prince of Persia و دیگر عناوین محبوب در حال استراحت ان شرکت امیدوار بود. شاید این استودیو به دنبال این است که ابتدا زمینه را برای بازگرداندن این عناوین پرطرفدار آماده کرده و توجه طرفداران را به اندازه کافی جلب کند.