Menu

سرویس استریم بازی Google معرفی شد؛ اجرای Assassin’s Creed Odyssey از طریق مرورگر Chrome بر روی رزولوشن 1080 و نرخ فریم 60

Google برای پیاده‌سازی سرویس استریم بازی خود به نام Project Stream بر روی کمک Ubisoft حساب کرده و در نتیجه این همکاری Assassin’s Creed Odyssey بعنوان اولین گزینه برای آزمایش عملی این سرویس انتخاب شده است.

مدتی قبل شایعه شد که شرکت Google در حال کار بر روی یک سرویس استریم بازی است و در هفته جاری این سرویس به صورت رسمی معرفی شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Project Stream ،VG247 بازی‌های ویدیوی را همانند فیلم‌ها و موزیک‌ها از طریق پردازش ابری و بدون به چالش کشیده شدن سخت افزار سیستم کاربر، اجرا خواهد کرد. آزمایش بتا محدود این سرویس پنجم اکتبر آغاز خواهد شد و شرکت کنندگان می‌توانند به صورت کاملا رایگان نسخه کامل Assassin’s Creed Odyssey را از طریق استریم تجربه کنند.

هدف Google این است بازی‌های ویدیوی را از طریق مرورگر وب خود یعنی Chrome استریم کند و در اولین آزمون عمومی Project Stream این ظرفیت بررسی خواهد شد. اولین آزمایش عمومی سرویس استریم Google تنها در آمریکا اجرا خواهد شد و افراد محدودی می‌توانند در آن شرکت کنند.

مسئله تاخیر در ارسال اطلاعات، در استریم بازی‌ها نسبت به فیلم و موزیک چالش بسیار جدی‌تری است. Google امیدوار است که این مشکل را برطرف کند.

برای شرکت در این آزمایش، به کانکشنی حداقل با سرعت 25 مگابیت بر ثانیه احتیاج است.

Project Stream عنوان Assassin’s Creed Odyssey را بر روی مرورگر Chrome و از طریق پردازش ابری (بدون دخالت سخت افزار کاربر در پردازش بازی) بر روی رزولوشن 1080p و نرخ فریم 60 اجرا خواهد کرد. در ادامه ویدیو اجرای این بازی از طریق این سرویس را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌ صفحه