Menu

اطلاعاتی جدید از کلاس‌های مورد انتخاب در Battlefield V منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، به تازگی کارگردان بخش چندنفره عنوان Battlefield V یعنی شخص "دیوید سیرلند"، دستیار وی "آندریاس مورل" و کارگردان هنری بازی "دنیل برلین" اطلاعاتی تازه درباره بخش چندنفره و کلاس‌های قابل انتخاب این عنوان را با طرفداران در میان گذاشته‌اند.

Battlefield V به طور کلی دارای چهار کلاس Medic، Assault، Recon و Support می‌شود. با انتخاب هر کدام از این کلاس‌ها می‌توان بین دو تخصص اصلی آن‌ها نیز یکی را پیش گرفت. هر کدام از این قابلیت‌ها شامل تجهیزات مخصوص خود می‌شوند که به بازیکن این اجازه را می‌دهد بازی را در حالت‌های متفاوت بسیاری تجربه کند. به طور مثال اگر کلاس Assualt را برگزینید می‌توانید بین دو نقش تخریب‌چی تانک و پیاده‌نظام سبک یکی را اتخاب کنید. در صورت گزینش Recon می‌توانید بین نقش‌های پیش‌رو و تک‌تیرانداز انتخابی داشته باشید. جمعیت Medic ها می‌توانند در بین میدان اصلی نبرد و مکان‌های امن پخش شوند و در پایان افرادی که کلاس Support را بردارند می‌توانند با کنترل اسلحه‌های سنگین یا به عنوان تعمیرکار به هم‌تیمی‌های خود کمک کنند.

مورل توضیح می‌دهد: "نوع سلاح‌ها مربوط به قابلیت شما نیست و با کلاسی که انتخاب می‌کنید مشخص می‌شود. برای مثال اگر در کلاس Support باشید و نقش حامل اسلحه‌های سنگین را قبول کنید، ویژگی‌های شما مخصوص استفاده از سلاح‌های سنگین خواهد بود، اما فقط محدود به آن نوع از اسلحه نیستید و می‌توانید از هر گونه سلاح دیگری که مخصوص کلاس Support است استفاده کنید، هرچند ممکن است کارایی آن‌ها کم‌تر باشد."

مورل همچنین اعلام کرد که کلاس Tanker-Pilot (راننده تانک یا جت جنگی) که در نسخه قبلی سری وجود داشت هنوز هم به صورت کلی در بازی هست، هر چند نمی‌توانید آن را مستقیما انتخاب کنید و در عوض تنها زمانی در نقش راننده یک تانک یا جت خواهید بود که داخل یکی از این وسایل spawn شوید. هر چند هنوز می‌توانید بخش‌های وسیله‌ای که در حال راندن آن هستید را چه از لحاظ ظاهری و چه تکنیکی تغییر دهید.

شما همچنین می‌توانید در حین تجربه مستقیم بازی کلاس و قابلیت‌ مورد انتخاب خود را تغییر دهید، بنابراین در هر دست از بازی تنها محدود به یک کلاس یا تخصص نخواهید بود. هر چند باید گفت که قابلیت دوم هر کلاس انتخابی در ابتدای بازی قفل است و برای باز کردن آن باید مدت زمانی را با کلاس مربوطه به تجربه بازی بپردازید. سازندگان می‌گویند ممکن است در آینده راه‌های بیشتری برای باز کردن قابلیت دوم هر کلاس در بازی قرار دهند اما هنوز چیزی مورد تایید نیست.

در پایان این توضیحات، برلین اضافه کرد که Dice از هم‌اکنون در حال ایجاد تغییرات بر روی بازی، با توجه به بازخورد‌هایی است که طرفداران پس از تجربه بتا اعلام کرده‌اند. سازندگان قصد دارند برخی از تجهیزات کلاس‌های ذکر شده و ویژگی‌های آن ها را تغییر و ارتقا بدهند.

Battlefield V در تاریخ 29 آبان برای پلتفرم‌های XOne، PS4 و PC منتشر خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این بازی، می‌توانید تجربه‌ی پردیس‌گیم از بتای آزاد آن را مطالعه کنید.