Menu

توضیح Sony در رابطه با فقدان قابلیت کراس پلی در Fortnite: کنسول PS4 بهترین مکان برای بازی است

بازیکنان Fortnite طی چند ماه اخیر بابت عدم وجود قابلیت کراس پلی با Xbox One و Nintendo Switch ناراحت هستند. Sony پاسخ‌هایی نه چندان واضح را در رابطه با این مسئله ارائه داد اما حالا شاهد توضیح صاف و ساده‌تری از سوی کنیچیرو یوشیدا، مدیر اجرایی این شرکت، طی سخنرانی او در The Independent هستیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، او در پاسخ به سوالی راجع به این موضوع جنجال برانگیز گفت "در رابطه با کراس پلتفرم باید بگویم طرز فکر ما همیشه اینگونه بوده که PlayStation بهترین مکان برای بازی است. باور ما این است که همکاری Fortnite با PS4 بهترین تجربه برای کاربران محسوب می‌شود."

یوشیدا در ادامه گفت "اما در واقع ما اجازه کراس پلی در برخی بازی‌ها با پلتفرم PC را صادر کردیم بنابراین براساس اینکه چه چیزی بهترین تجربه کاربر است، تصمیم گرفتیم. این طرز فکر ما برای کراس پلتفرم است."

یوشیدا توضیح نداد که چرا آن‌ها ترجیح می‌دهند قابلیت کراس پلی در PS4 را با پلتفرم PC و موبایل برقرار کنند و چنین کاری را با Switch و Xbox One انجام نمی‌دهند. ی

وشیدا در رابطه با موضوع رقابت Sony گفت "من فکر می‌کنم رقابت همیشه خوب است. رقابت سالم و عادلانه همواره برای این صنعت مفید بوده و باعث رشد آن می‌شود. من معتقدم رقابت با Nintendo و Xbox موقعیت سالم و مفیدی است."

نظر شما در رابطه بیانیه او و قابلیت کراس پلی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.