Menu

عنوان اکشن نقش آفرینی جهان آزاد Harry Potter با نمایشی خیره‌کننده لو رفت + اولین جزئیات

لحظاتی قبل نمایشی یک دقیقه‌ای از عنوانی هیجان‌انگیز از سری Harry Potter لو رفت. به گزارش پردیس گیم، این بازی، که بسیار بلند پروازانه به نظر می‌رسد در سبک اکشن نقش آفرینی جهان آزاد است. در ادامه اولین نمایش غیر رسمی این بازی را مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌ صفحه

جزئیات عنوان Harry Potter:

بازی یک سوم شخص اکشن نقش آفرینی جهان آزاد است که در صده 19 میلادی (دهه 1800) در دنیای جادوگری اتفاق می‌افتد و شما را در نقش شخصیتی با توانایی‌های منحصر به فرد، که برای تحصیل در مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز دعوت‌نامه دریافت کرده، قرار می‌دهد. شما یک دانش آموز تازه وارد سال پنجمی در هاگوارتز هستید که نشان داده موهبت‌های پنهان ویژه‌ای در جادوگری دارد و می‌تواند بقایای یک قدرت باستانی جاودانه را ردیابی و شناسایی کند.

ورود شما همزمان می‌شود با تحرکاتی عجیب غریب در جنگل ممنوعه و این وقایع در داخل قلعه نیز مشکلاتی را بوجود می‌آورد. برای کشف حقیقت این رخدادهای مرموز شما همراه با پرفسور الزار فیگ سفری را به مکان‌هایی آشنا و ناشناخته آغاز خواهید کرد.

در جریان این ماموریت، معجون‌ها مختلفی را ترکیب کرده، جادوهای جدیدی را فراگرفته و جانوران شگفت انگیری را کشف خواهید کرد و با جادوی سیاه، اجنه و دیگر دشمنان ماورایی مبارزه کرده و از حقایق سرنوشت خود نیز پرده بر خواهید داشت. سرنوشت دنیای جادوگری در دستان شماست.

قابلیت‌های کلیدی:

• سفر به هاگوارتز و امکان انتخاب 8 کلاس جادوگری منحصر به فرد.

• تجربه تحصیل در هاگوارتز، دوست‌های جدیدی پیدا کنید، پرده از رازهای مخفی بردارید و سرنوشت دنیای جادوگری را رقم بزنید.

• تجربه یک سیستم جادوگری جدید که قابلیت‌های بی شماری را برای ارباب جادو خلق خواهد کرد.

• برای اولین بار، در دنیای جادوگری آزادانه به کاوش بپردازید.

• خانه و دوستان خود در هاگوارتز را انتخاب کنید و خود تصمیم بگیرید مسیر خیر را پیش بگیرید یا شر.

• داستانی کاملا مستقل از فیلم‌ها و کتاب‌ها را تجربه کرده و جادو و جادوگر منحصر به فرد خود را خلق کنید.

در سال 2016 بود که Warner Bros. Interactive Entertainment استودیو Avalanche Software (سازنده عنوان Cars 3) را از شرکت Disney خریداری کرد. مدتی بعد این شرکت از طریق یک آگهی شغلی تایید کرد که به دنبال یک نویسنده ارشد با "درک بالا نسبت به فرهنگ انگلیسی و ارائه‌های گرامری" جهت پیوستن به Avalanche Software برای کار بر روی یک نقش آفرینی پرهزینه "AAA" است.

از آن زمان بود که گمانه‌زنی‌های در مورد سرمایه‌گذاری ویژه Warner Bros بر دنیای Harry Potter اینبار در صنعت بازی بوجود آمد.

عنوان Harry Potter احتمالا به زودی رسما معرفی خواهد شد.