Menu

به‌روزرسانی شد: با نمرات و نقدهای Assassin’s Creed: Odyssey همراه باشید؛ فرمول متحول شده‌ای که در قدم دوم سری را به اوج باز گرداند

جدیدترین نسخه از فرانچایز بسیار محبوب Assassin's Creed تحت عنوان Odyssey تا روزهایی دیگر منتشر خواهد شد که وعده بازی بزرگی را می‌دهد. در این نسخه، انتخابات شما نقش بسیار مهمی دارند و بازی با داشتن مبارزاتی با ساختار مشابه Origins، رویکرد نقش‌آفرینی و جهان‌آزادی را پیش گرفته است. این نسخه دارای بزرگ‌ترین نقشه در کل سری بوده و مانند برخی از نسخه‌های دیگر Assassin's Creed، قابلیت انتخاب بین دو شخصیت مذکر و مونث وجود دارد که البته این‌بار هر کدام داستان و سیستم دیالوگ‌های مخصوص خود را شامل می‌شوند.

به گزارش پردیس گیم، حالا منتقدان، نمرات و نظرات خود را در رابطه با نتیجه این تغییرات و رویکرد جدید سازندگان اعلام کرده‌اند که در ادامه می‌توانید به آن‌ها نگاهی بیندازید.

GamesRadar+: 100/100 (جدید)

"هر آنچه که Origins انجام داد را این بازی تکمیل می‌کند و طوری آن‌ها را بهبود می‌بخشد که هرگز فکر نمی‌کردید یک بازی از Assassin's Creed قادر به انجامش باشد. Odyssey تمام این موارد را دارد."

Gaming Age: 100/100

"من قطعا پیشنهاد می‌کنم که Assassin's Creed: Odyssey را حتی اگر معتقدید به این زودی‌ها پس از Origins نیازی به نسخه‌ای دیگر از این سری ندارید، امتحان کنید. در کل تجربه بسیار فوق‌العاده‌ای است و جدا از تعدادی باگ که البته در عنوان جهان‌بازی با این وسعت طبیعی بوده، مشکل خاصی ندیدم. در نهایت از این عنوان بیشتر از Origins لذت بردم و آن بازی را هم بسیار دوست داشتم. مطمئن نیستم که سال آینده هم عنوانی با همین سبک و سیاق بخواهم اما Assassin’s Creed Odyssey بسیار عالی است."

Gaming Nexus: 95/100

"تا زمان Breath of the Wild، از هیچ عنوان جهان‌آزادی مثل این تا این حد لذت نبردم. Assassin's Creed Odyssey با داشتن محتویات زیادی برای تجربه و دیدن، اگر بهترین در این سری نباشد، یکی از بهترین‌های آن‌هاست و قطعا نامزد بهترین بازی سال محسوب می‌شود."

IGN: 92/100

"در حالی که قطعا مشکلات ریزی وجود دارد، اما با این حال Odyssey معیار و حد تازه‌ای برای سری Assassin's Creed به وجود آورده و در رقابت و به چالش کشیدن بهترین عناوین نقش‌آفرینی جهان‌آزاد تاریخ، حرف‌هایی برای گفتن دارد."

GameInformer: 83/100

"Assassin’s Creed Odyssey اهداف بالایی را در زمینه ترکیب نوآوری و ویژگی‌های قدیمی سری در نظر گرفته است. اجرای این کار شاید ناجور در آمده باشد اما Ubisoft Quebec در نهایت برای بسیاری از بخش‌ها تعادل موفقیت‌آمیزی ایجاد کرده است. داستان این عنوان در هر دو زمینه ماجراجویی‌های یک قهرمان و روایات گسترده‌تر این سری راضی‌کننده بوده و کاوش در جهان آن لذت‌بخش است. مبارزات قوی هستند. هسته قدرت‌مند این فرمول، Odyssey را تا حد زیادی با خود نگه می‌دارد ولی برای رسیدن به ستاره درخشان در افق، کافی نیست."

TheSixthAxis: 80/100

"Assassin's Creed Odyssey چیزهای بسیار زیادی به شما می‌دهد و سخت است که غرق همه آن‌ها شد. بازی از نظر گرافیکی زیبا بوده و داستان آن هم جذاب به‌‌نظر می‌رسد اما حس عنوانی را دارد که اگر کمی زمان بیشتری برای توسعه آن فراهم می‌شد، با بازی جاه‌طلبانه‌تری روبه‌رو بودیم. ایده‌های خوبی وجود دارند، از داستان گرفته تا انتخاب شخصیت و بازگشت مبارزات کِشتی، ولی جاه‌طلبی لازم را شامل نمی‌شود."

GameSpot: 80/100

"Odyssey گام بزرگی در دنیای عظیم و پویای خود بر می‌دارد و قدم گذاشتن و تاثیر گذاری در محیط همیشه در حال تغییر آن، لذت‌بخش است."

Hardcore Gamer: 70/100

"Assassin’s Creed Odyssey بازی کاملی نیست و می‌توان تا حد زیادی از بابت مشکلات فنی آن گفت. با این حال، نکات مثبت آن از منفی بیشتر به چشم می‌آیند. برخی طرفداران قدیمی Assassin's Creed ممکن است به‌خاطر تغییرات جدی و موثر در فرمول سنتی این سری ناراحت شوند. با وجود برخی مشکلات، این بازی ارزش وقت گذاشتن را دارد."

RPG Site: 70/100 (جدید)

"Odyssey از همان مشکلات Origins رنج می‌برد و به دنبال هویتی در سبک مخفی‌کاری و نقش‌آفرینی است. ما مطمئنا قدردان این عناصر نقش‌آفرینی هستیم و Odyssey اغلب میانگین خوبی بین مخفی‌کاری و نقش‌آفرینی پیدا می‌کند اما در نهایت به اندازه کافی استوار نیست تا آن چیزی که پتانسیلش را داشت، باشد. اگر از Origins لذت بردید و عنوانی را می‌خواهید که به‌راحتی بالای 8 ساعت را به‌تنهایی فقط به کاوش در آن بپردازید، احتمالا از Odyssey هم لذت می‌برید اما اگر از یکنواختی کلی این سری خسته شده‌اید، شاید بهتر است تا صبر کنید Ubisoft کارهای نوآورانه‌تری با این آی‌پی انجام دهد."

MetaCritic: میانگین امتیاز 83 از 67 نقد