Menu

تماشا کنید: دومین نمایش فوق‌العاده از گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2

به گزارش پردیس گیم، شرکت Rockstar همان‌طور که وعده داده بود، دومین بخش از گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 را به نمایش گذاشت که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت FULL HD – دانلود با کیفیت 4K

تماشا به‌صورت تمام صفحه

Rockstar می‌خواهد با Red Dead Redemption 2 جاه‌طلبانه‌ترین تجربه جهان‌باز تاریخ خود را خلق کند. شما می‌توانید دنیای بازی را به‌طور کامل با انتخابات کاوش کرده و با خطرات زیادی مواجه می‌شوید. شخصیت آرتور می‌تواند با گروه خلاف‌کار خود کارهای گسترده و بزرگی انجام دهد که شامل سرقت از بانک است. برخی از ماموریت‌ها هم بیشتر شخصی هستند.

شما می‌توانید یک قطار را غارت کنید یا مانند راهزن‌ها، مالیات و دارایی‌های افراد در مسیر را از آن‌ها بگیرید، از خانه و فروشگاه دیگران دزدی کنید یا می‌توانید به طبیعت رفته و به تنهایی به کاوش برای منابع بپردازید. در شهرها و مناطق بازی، گروه‌های خلاف‌کار زیادی وجود دارد که هر کدام متفاوت از یکدیگر هستند و مرگ‌بار محسوب می‌شوند.

آرتور باید همیشه برای دفاع از خود آماده باشد زیرا شکارچیان به دنبال او هستند. سیستم Dead Eye که در نسخه قبلی هم وجود داشت، در Red Dead Redemption 2 گسترش یافته است. شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت، سرعت زمان را برای هدف‌گیری کم کرده و مناطق آسیب‌پذیر و دردناک دشمنان خود را شناسایی کنید. چگونگی و زمان استفاده از آن هم به خود شما بستگی دارد.

تجربه شما از Red Dead Redemption 2، وابسته به تصمیمات و انتخابات خود برای آرتور است. شما می‌توانید انتخاب کنید که چه بپوشید، با چه چیزی سواری کنید، چه غذایی بخورید و چه سلاحی حمل کنید. شما می‌توانید موهای بدن خود را اصلاح کرده و دوش بگیرید یا این کارها را انجام ندهید! بستگی به خود شما دارد.

Red Dead Redemption 2

رازها و افراد بی‌شماری در بازی برای دیدن وجود دارند. شما می‌توانید با دیگران دعوا بگیرید، به یک تئاتر برای دیدن نمایش بروید، افراد خلاف‌کار را برای دریافت جایزه شکار کنید، در یک دوئل حاضر شوید و مواردی دیگر که در ویدیو مشاهده خواهید کرد.

رفتار شما عواقب خواهند داشت و مردم درون بازی، شما و اقدامات‌تان را به خاطر می‌سپارند. در این ویدیو، زاویه‌ دوربین‌های مختلفی نشان داده می‌شود. شما می‌توانید بازی را به‌طور اول شخص انجام دهید یا با دوربینی سینمایی و زیبا، به گشت‌وگذار در محیط زیبای آن بپردازید.

Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.