Menu

تاریخ برگزاری رویداد PlayStation Awards 2018 مشخص شد

امروز شعبه ژاپن و آسیای بخش سرگرمی Sony اعلام کردند که مراسم سالیانه اهدای جوایز "PlayStation Awards" در سال 2018 نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، این مراسم که از زمان تولد کنسول PlayStaion در سال 1994 در ژاپن برگزار شده است، سری 24‌ام خود را در سال جاری به نمایش خواهد گذاشت.

عناوینی که در طول سال گذشته موفق به فروش بیشتر از 500000 نسخه در ژاپن و آسیا شده باشند یک جایزه طلایی دریافت کرده و بازی‌هایی که موفق به فروش بیشتر از یک میلیون نسخه شده باشند، یک جایزه پلاتینیوم دریافت خواهند کرد.

جایزه PlayStation Network نیز به سه بازی پرفروش PSN اهدا خواهد شد و جایزه بخش "انتخاب کاربران" توسط خود گیمر‌‌ها انتخاب می‌شود. جوایز بازی‌های PlayStation VR و بازی‌های مستقل نیز دارای دسته بندی مخصوص به خود می‌باشند.

مثل همیشه، مراسم اهدا جوایز به صورت زنده از YouTube پخش شده و در هتل Grand Prince Hotel New Tanakawa واقع در شهر توکیو در تاریخ 12 اذر 1397 برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید برای انتخاب بهترین بازی از دید کاربران از طریق این لینک اقدام کنید، البته برای انجام این کار به یک اکانت PSN کشور ژاپن نیاز خواهید داشت.