Menu

تماشا کنید: تصاویری از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Odyssey با کیفیت 4K + تنظیمات گرافیکی نسخه PC

همان‌طور که می‌دانید بازی Assassin’s Creed Odyssey تا چند روز دیگر منتشر خواهد شد. از همین‌ رو به تازگی وبسایت DSOGaming، تصاویری با کیفیت 4K و تصاویری از تنظیمات گرافیکی نسخه PC بازی را منتشر کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم، همان‌طور که می‌بینید تنظیمات گرافیکی نسخه PC بازی از قابلیت‌های بسیاری پشتیبانی کرده و دست بازیکنان را برای رسیدن به تنظیمات دلخواه تا حد زیادی باز می‌گذارد. تنظیمات گرافیکی بازی شباهت‌های بسیاری با Origins دارد و علاوه بر توضیح ذکرشده در هر بخش، بازیکنان می‌توانند با استفاده از ابزار بنچمارک عملکرد کلی بازی را برروی سیستم‌ خود بررسی کنند.

Assassin’s Creed Odyssey بازیکنان را در دنیایی قرار می‌دهد که هر انتخاب می‌تواند در سرنوشت "الکسیوس" یا "کاساندار" تاثیرگذار باشد. سیستم دیالوگ‌های بازی کاملا جدید بوده و بازیکنان می‌توانند با استفاده از برخی از عناصر RPG، به ماجراجویی در دنیایی وسیع بپردازند.

در ادامه تصاویر منتشر شده از نسخه PC بازی را با کیفیت 4K مشاهده می‌کنید. هم‌چنین می‌توانید برای آشنایی بیشتر با دنیای Odyssey، پیش‌نمایش پردیس‌گیم به قلم رضا رحیمی را از طریق این لینک مطالعه نمایید.

عنوان Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.