Menu

دانلود موسیقی متن سری بازی NieR – نسخه Orchestral Arrangement

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با نسخه ارکسترال آلبوم موسیقی متن بازی های NieR و NieR Automata اثر Keiichi Okabe در خدمت شما هستیم.

بازی NieR عنوانی در سبک اکشن نقش آفرینی است که توسط استودیوی Cavia و به رهبری Yoko Taro توسعه یافته و توسط کمپانی Square Enix در 23 آپریل 2010 برای کنسول‌های Xbox 360 و PlayStation 3 عرضه شد. داستان بازی درست بعد از پایان پنجم Drakengard 1 اتفاق می افتاد و بازیکن در نقش کارکتری هم نام با عنوان بازی قرار می‌گرفت که وظیفه داشت تا درمانی برای بیماری Black Scrawl که دخترش به آن دچار شده بود، پیدا کند. این بازی پس از عرضه با نظرات متوسطی از سوی منتقدان روبرو شد و با این که داستان خوب بازی، کارکترها و موسیقی متن مورد تقدیر قرار گرفتند، ولی گرافیک، کیفیت نامناسب ماموریت‌های جانبی و برخی ویژگی‌های گیم پلی بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. موسیقی متن این عنوان توسط مجموعه‌ای از آهنگسازان و موسیقیدان‌ها و به رهبری آقای Keiichi Okabe ساخته شده است.

بازی NieR: Automata یک عنوان اکشن نقش آفرینی جهان باز (Open-world action role-playing) و ادامه ای بر بازی NieR (که خود یک Spin-off از سری Drakengard محسوب می شود) است که توسط استودیوی Platinum Games توسعه یافته و در هفتم و هفدهم مارچ 2017، توسط کمپانی Square Enix به ترتیب بر روی PlayStation 4 و PC عرضه شد. داستان بازی در هنگام نبردهای بین ماشین های ساخته شده توسط مهاجمان و نیروهای باقی مانده از بشریت اتفاق می افتد و ماجراهای سه اندروید با نام های 2B و 9S و A2 را روایت می کند. این بازی توانست تا بعد از عرضه شدن، به موفقیت بسیاری برسد و از سوی بسیاری از منتقدان و گیمرها ستایش شود. ولی با این حال انتقادهایی نیز به مشکلات تکنیکی متعدد آن، مخصوصا روی پلتفرم PC، وارد شد که تاکنون توسط سازندگان آن، حل نشده اند.

NieR Orchestral Arrangement Special Box Edition

ناشر: Square Enix Music

تاریخ انتشار: 12 سپتامبر 2018

قیمت (صرفا جهت اطلاع!): 8640 ین ژاپن – 80 دلار آمریکا

تعداد قطعات موسیقی: 25 قطعه

مدت زمان کلی: 01 ساعت و 59 دقیقه و 36 ثانیه

کیفیت: MP3 V0

آهنگسازان: Keiichi Okabe, Keigo Hoashi, Kakeru Ishihama, Kuniyuki Takahashi

دانلود موسیقی متن

(نام و اطلاعات تمامی قطعات آلبوم در نسخه پردیس گیم، از ژاپنی به انگلیسی ترجمه شده است)

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 258.06 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

The Prestigious Mask

Amusement Park (موسیقی پیشنهادی)

Bipolar Nightmare (موسیقی پیشنهادی)

Grandma

Weight of the World

Ashes of Dreams (موسیقی پیشنهادی)

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم