Menu

Microsoft به ایجاد قابلیت کراس‌پلی در بازی‌های دیگر نظیر Minecraft و Rocket League نیز علاقه‌مند است

همان‌طور که می‌دانید اوایل این هفته Sony در بیانیه‌ای اعلام کرد که سرانجام با اجرای قابلیت کراس‌پلی میان کنسول‌ها موافقت کرده و اولین عنوانی که از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد بازی Fortnite خواهد بود. یکی از بزرگ‌ترین بازی‌هایی که هنوز معلوم نیست از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد یا نه Minecraft است و به نظر می‌رسد که Microsoft کاملا با اجرایی‌شدن این ایده موافق است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، بنابر وبسایت WindowsCentral، شرکت Microsoft کاملا دوست دارد تا بازیکنان PS4 را نیز به اکوسیستم کلی بازیکنان Minecraft اضافه کند. این شرکت در حال حاضر با همکاری شرکای خود قصد دارد کراس‌پلتفرم را برای بازی‌های دیگر، نظیر عنوان محبوب Rocket League نیز عملی کند.

"ما می‌خواهیم موقعیت و امکان اینکه افراد بتوانند با هرکسی که دوست دارند بازی کنند را برای تمامی بازیکنان فراهم کنیم. چه مجبور باشیم برای این کار برای بازی‌هایی نظیر Rocket League یا Fortnite با ناشران تردپارتی همکای کنیم و یا چه در بازی‌های خودمان نظیر Minecraft این قابلیت را فراهم کنیم. ما از سناریو‌های جدیدی که باعث شوند بازیکنان بیشتری بتوانند با یکدیگر بازی کنند، استقبال می‌کنیم. ما دوست داریم تا بازیکنان PS4 را هم به جمع اکوسیستم Minecraft اضافه کنیم ولی در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این زمینه نداریم. "

اضافه‌شدن بازیکنان PS4 به اکوسیستم Minecraft حرکت بزرگی خواهد بود ولی هنوز چندین مانع برای عملی‌شدن این اتفاق وجود دارد. Sony بیان کرده که تنها با بعضی از ناشرین ترد‌پارتی خاص برای کراس‌پلی همکاری خواهد کرد و با توجه به استقبال Microsoft از این امر، امکان به وقوع پیوستن آن وجود دارد.

نظر شما چیست؟ آیا از امکان کراس‌پلی بازی Minecraft استقبال می‌کنید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.