Menu

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Thronebreaker: The Witcher Tales گرالت را نشان می‌دهد

طرفداران سری Witcher به زودی می‌توانند تجربه‌ای جدید از این دنیا را در بازی Thronebreaker: The Witcher Tales تجربه کنند. با نزدیک شدن به تازیخ عرضه، CD Projekt Red چندین تریلر جدید از این بازی منتشرکرده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، اولین تریلر منتشرشده با نمایش بخشی کوتاه از بازی، شخصیت اصلی آن یعنی Queen Maeve of Lyria and Rivia را در کنار دیگر شخصیت‌ها معرفی می‌کند.

Thronebreaker یک بازی اول‌شخص و نقش‌آفرینی بوده که در دنیای Witcher جریان دارد و تجربه‌ای روایت‌محور را با پازل‌هایی منحصربه‌فرد و مکانیک‌های مبارزات کارتی تبریک می‌کند. شما می‌توانید اطلاعات اولیه پیرامون این بازی را از طریق این لینک مطالعه نمایید.

در ادامه می‌توانید به تماشای تریلر داستانی و 2 تریلر جدید از گیم‌پلی Thronebreaker: The Witcher Tales بنشینید. این بازی با قیمت 29.99 دلار برروی پلتفرم PC منتشر خواهد شد. قیمت نسخه‌های PS4 و Xbox One بازی هنوز مشخص نشده ولی به احتمال زیاد آن‌ها نیز چنین قیمتی خواهند داشت.

تریلر داستانی

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

12 دقیقه از گیم‌پلی بازی Thronebreaker: The Witcher Tales

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

24 دقیقه ابتدایی بازی Thronebreaker: The Witcher Tales


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Thronebreaker: The Witcher Tales در تاریخ 23 اکتبر (1 آبان) برروی پلتفرم PC و در تاریخ 4 دسامبر (13 آذر) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.