Menu

از هدست واقعیت مجازی Oculus Quest به عنوان اولین سیستم واقعیت مجازی All-in-One رونمایی شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، شرکت‌های Facebook و Oculus دیروز در جریان رویداد Oculus Connect 5 از محصول واقعیت مجازی جدید خود رونمایی کردند که می‌تواند تحولی در این زمینه ایجاد کند و بعضی از محدودیت‌ها را از میان ببرد. هدست واقعیت مجازی Oculus Quest اولین سیستم واقعیت مجازی می‌باشد که به طور مستقل کار می‌کند و شما برای استفاده از آن نیاز به هیچ دستگاه و پلتفرمی مانند رایانه‌ی شخصی یا موبایل ندارید. این محصول حاصل تجربه‌ی به دست آمده از ساخت 2 هدست Oculus Rift و Oculus Go است و قرار است تجربه‌ای استثنائی را برای شما رقم بزند. Oculus Quest در بهار سال 2019 و با قیمت 399 دلار عرضه خواهد شد. مدل اولیه‌ی این هدست شامل 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی است و تمام مواردی که برای بازی نیاز دارید، همچون کنترلر را شامل می‌شود. همچنین رزولوشن صفحه نمایش آن 1600×1440 می‌باشد. شما می‌توانید تریلر رونمایی از آن را در زیر مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

این هدست در زمان عرضه‌ی خود شامل بیش از 50 بازی سازگار می‌شود که بعضی از آن‌ها شامل عناوین مطرحی همچون Moss ، Robo Recall و The Climb می‌شوند. همچنین چندین بازی جدید هم برای آن معرفی شده‌اند که بعضی از آن‌ها بسیار هیجان انگیز هستند.

اولین بازی معرفی شده برای این هدست، عنوان Vader Immortal: A Star Wars VR Series می‌باشد که توسط استودیوی ILMxLAB و در همکاری با Ninja Theory ساخته شده است و در جریان جهان عظیم جنگ ستارگان روایت می‌شود. نویسنده‌ی این بازی دیوید اس گویر (David S. Goyer) که پیش از این به خاطر کار بر فیلمنامه‌ی فیلم‌های تحسین شده‌ای همچون Batman Begins ، The Dark Knight و The Dark Knight Rises شناخته شده بود. شما در زیر می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کبفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

علاوه یر آن از نسخه‌ی دوم عنوان تحسین شده‌ی Lone Echo که توسط استودیوی Ready at Dawn ساخته شده و در کارنامه‌اش عنوانی چون The Order: 1886 را دارد، نیز رونمایی شد؛ این استودیو همچنین در حال ساخت یک بازی دیگر با نام Echo Combat است. شرکت Phaser Lock Interactive از بازی Final Assault و شرکت Twisted Pixel Game از عنوان Defector رونمایی کرد. شما در زیر می‌توانید تریلرهای این بازی‌ها را مشاهده کنید:

تریلر Lone Echo II


دانلود با کیفیت SD – دانلود با کبفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

تریلر Defector


دانلود با کیفیت SD – دانلود با کبفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

تریلر Final Assault


دانلود با کیفیت SD – دانلود با کبفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید کدام یک از بازی‌های بالا جذاب‌ترند؟ آیا این هدست می‌تواند یک تحول بزرگ را ایجاد کند؟ لطفا دیدگاه‌ها و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.