Menu

Bend Studio: داستان در بازی Days Gone نقش پررنگی دارد

شاید Days Gone نسبت به دیگر بازی‌های AAA و فرست‌پارتی Sony خیلی مورد انتظار نباشد، ولی این دلیل نمی‌شود تا از جاه‌طلبی Bend Studio در خلق عنوانی جهان‌باز و آخرالزمانی صحبت نکنیم. چرا که به نظر می‌رسد این عنوان که اکنون دیگر نزدیک به 5 سال از شروع به ساختش می‌گذرد، در زمینه داستان و روایت حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به تازگی کارگردان و نویسنده Bend Studio یعنی "جان گاروین" (John Garvin)، در مصاحبه‌ای با محله رسمی PlayStation گفته که داستان بخش اعظمی از Days Gone را تشکیل داده و نقش پررنگی در دنیای این بازی دارد؛ فقط آن‌ها تاکنون در این مورد صحبت نکرده‌اند.

"مطمئنا داستان نقش مهمی دارد… فقط ما تاکنون تمرکزمان را روی این موضوع قرار نداده بودیم. به زودی اطلاعات بسیاری در این مورد به اشتراک خواهیم گذاشت. من نویسنده و کارگردان این پروژه هستم و داستان بازی‌های قبلی SIE Bend را نیز نوشته‌ام؛ بازی‌هایی که همگی عناوینی تک‌نفره و داستان‌محور بوده‌اند. پس مطمئن باشید داستان نقش پررنگی در بازی دارد. فقط ما تاکنون درباره آن صحبت نکرده‌ایم. "

هم‌چنین "گاروین" توضیح داده که چرا استفاده از واژه "Infected" (مبتلاشده) به جای زامبی، محیط و دنیای بازی را جالب‌تر می‌کند.

"در نمای کلی بله، Infectedها زیرمجموعه‌ای از زامبی‌ها هستند. اما به جای اینکه شبیه زامبی‌های The Walking Dead باشند، بیشتر شبیه زامبی‌های 28 Days Later هستند. و خب از نظر من بین این 2 تفاوت‌های بسیاری وجود دارد.

"چرا که این امر به ما اجازه و امکان ساخت یک اکوسیستم را داد؛ شما در یک بازی جهان‌‌باز با چرخه شب و روز هستید، و موجوداتی در اطراف‌تان قرار دارند که نیاز به غذا‌خوردن، نوشیدن و خوابیدن دارند… و تمامی این نیازها در چرخه کلی دسته‌های آن‌ها پیاده‌سازی شده است. شما لانه یک دسته را در غار یا معدن پیدا می‌‌کنید. می‌توانید ببینید که در روز مشغول به انجام چه کاری هستند؛ در واقع می‌توانید غذاخوردن آن‌ها را در قبرهای بزرگی که در سراسر بازی قرار دارند، تماشا کنید. برای همین آن‌ها به صورت آشکارا در دنیای وحشی قرار دارند. شما می‌توانید محل غذا‌خوردن و نوشیدن آن‌ها را یادگرفته و با تعقیب‌کردن‌ از عادت‌های‌شان سر در بیاورید. و این چیز مهمی است؛ چرا که بعدا در ماموریت‌هایی باید آن‌ها را از بین ببرید. و از از آن جایی که Infectedها موجودات خطرناکی هستند، اگر وقتی در بزرگراه مشغول کار انجام دیگری هستید به آن‌ها برخورد کنید، سرنوشت خوب و آرامی در انتظارتان نخواهد بود. "

عنوان Days Gone در تاریخ 22 فوریه (3 اسفند) به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.