Menu

اطلاعات بیشتری از NPCها و تجهیزات در بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد + تصاویر جدید

با این وجود که Red Dead Redemption 2 بسیار به زمان عرضه خود نزدیک است، چیز زیادی از گیم‌پلی آن نمی‌دانیم. با این حال، اخیرا جزئیات بیشتری از آن منتشر شده‌اند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، در جدیدترین قسمت از Red Dead Radio اطلاعات بیشتری از بازی Red Dead Redemption 2 به اشتراک گذاشته شد. با توجه به این قسمت، NPCها از فواصل بسیار دور هم قابل مشاهده خواهند بود، چیزی که به ندرت می‌توان در عناوین جهان‌باز یافت. تعامل با آن‌ها در چند روش مختلف قابل انجام است و بازیکنان می‌توانند با یک فرد تک‌نفره یا یک گروه صحبت کنند. شخصیت آرتور مورگان (Arthur Morgan) همچنین می‌تواند به‌طور خودکار با آن‌ها به صحبت بپردازد یا حتی هنگام انجام وظایف دیگر، این کار را انجام دهد.

همچنین جزئیاتی از تجهیزات بازی منتشر شده است. ظاهرا بازیکنان می‌توانند تمام سلاح‌های خود را به دوش اسب خود بگذارند و آن‌ها را رها کنند. وقتی هوا سرد شود، آرتور به‌طور خودکار یک کت می‌پوشد. علاوه بر این، به‌نظر می‌رسد گزینه‌های شخصی‌سازی زیادی را در بازی خواهیم دید. ظاهرا بازیکنان در برخی مواقع باید تصمیمات سریعی بگیرند و زمان بازی به‌منظور اینکه به بازیکنان برای تصمیم‌گیری فرصت دهد، آهسته نمی‌شود.

همچنین در ادامه می‌توانید تصاویر جدیدی را از حیات وحش Red Dead Redemption 2 مشاهده کنید. شما می‌توانید در این خبر به مطالعه جزئیات آن بپردازید.

Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2 Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.