Menu

Castlevania Requiem به صورت رسمی برای PS4 معرفی شد

در چند هفته اخیر، ابتدا یک وبسایت رده‌بندی سنیِ کره‌ای کلکسیونی را با نام Castlevania Requiem لیست کرد و چند روز بعد نیز این بازی در سیستم رده‌بندی سنی اروپایی ESRB ثبت شد. اما با اینکه تقریبا از وجود چنین کلکسیون با ارزشی مطمئن شده بودیم، امروز شعبه اروپایی شرکت Konami، این مجموعه را به صورت کاملا اختصاصی برای کنسول PS4 معرفی کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، این مجموعه شامل دو نسخه برتر این سری یعنی Symphony of the Night و Rondo of Blood که جزو بهترین عناوین سبک مترویدوانیا و اکشن دو بعدی هستند، خواهد بود. بازیکنان زیادی با این دو عنوان خاطره دارند و این فرصت خوبی است تا خاطرات خود را زنده کنند. هم‌چنین کسانی که تا‌کنون این دو عنوان را بازی نکرده‌اند می‌توانند به تجربه آن‌ها بپردازند.

اگر اخبار را در هفته های گذشته دنبال کرده باشید، احتمالا مطلع هستید که برخی از شخصیت های سری بازی‌های Castlevania از جمله Richter، قهرمان اصلی نسخه Rondo of Blood، به لیست کارکتر های قابل بازی Super Smash Bros Ultimate اضافه شده‌اند.

اما از سویی دیگر، حرکت Konami مبنی بر عرضه نکردن این مجموعه برای کنسول Xbox One نیز کمی ناراحت کننده و اشتباه به نظر می‌رسد، زیرا طرفداران زیادی بر روی این کنسول مشتاق بازی کردن این دو بازی می‌باشند.

طبق گفته های شعبه اروپایی PlayStation، این مجموعه یک بازسازی کامل حساب نمی‌شود و بیشتر می‌توان گفت که یک شبیه ساز از بازی های اصلی، با پشتیبانی از رزولوشن 4K/1080p به صورت upscaling، ویبره کنترلر، دریافت تروفی و بسیاری از تنظیمات گرافیکی دیگر نظیر پس زمینه رندر شده با رزولوشن بالا خواهد بود.

Castlevania Requiem: Symphony of the Night & Rondo of Blood در تاریخ 26 اکتبر مصادف با جمعه، ۴ آبان ۱۳۹۷ تنها به صورت دیجیتالی بر روی کنسول PS4 منتشر خواهد شد.