Menu

از بازی DiRT Rally 2.0 برای PC و کنسول‌ها رونمایی شد + تاریخ عرضه و تریلر

چندی پیش استودیو Codemasters از بازی بعدی سری مسابقه‌ای محبوب Dirt با نام DiRT Rally 2.0 رونمایی کرد.

بازی جدید مسابقه‌‌ای Codemasters در اوایل سال آینده برای سه پلتفرم معمول PC ،Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد و قرار است 6 مکان رالی معروف در سرتاسر دنیا را به بازیکنان ارائه دهد. از طرف دیگر تیم سازنده برنامه دارد تمامی اتومبیل‌ها از فصل 2018 و 8 محیط را در زمان عرضه به بازیکنان ارائه دهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، در قسمت توضیحات آمده است:

"DiRT Rally 2.0 شما را به 6 مکان مختلف در سرتاسر جهان خواهد برد که در محیط‌های دست‌ساز آن می‌توانید با انواع اتومبیل‌های جذاب در تاریخ مدرن و اسپورت مسابقه دهید. این عنوان، بازی رسمی اسپانسر شده توسط Monster Energy و مسابقات جهانی FIA، نیز می‌باشد. در زمان عرضه به تمامی اتومبیل‌های فصل 2018 و 8 محیط مختلف که شامل WorldRX رسمی نیز می‌شود دسترسی خواهید داشت."

در مورد مزایای نسخه پیش خرید شده نیز موارد زیر آمده است:

"تمام کسانی که بازی DiRT Rally 2.0 را پیش‌خرید کنند به اتومبیل‌ 911RGT با مشخصات رالی دسترسی پیدا خواهند کرد. از طرف دیگر یک نسخه Deluxe نیز وجود خواهد داشت که شامل تمامی موارد اضافه و پس از عرضه بازی فصل 2018 نیز می‌شود. نکته قابل توجه دیگر این است که افرادی که نسخه Deluxe را پیش خرید کنند 4 روز زودتر به بازی دسترسی خواهند داشت و در مسابقات آنلاین امتیاز بیشتری دریافت می‌کنند. اطلاعات بیشتر به زودی منتشر خواهد شد."

تریلر رونمایی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه

DiRT Rally 2.0 در تاریخ 26 فوریه 2019(7 اسفند 1397) برای سه پلتفرم PS4 ،Xbox One و PC منتشر خواهد شد.