Menu

Microsoft در ماه نوامبر رویدادی اختصاصی به نام X018 برگزار خواهد کرد؛ منتظر معرفی عناوین جدید باشید

دقایقی پیش رئیس بخش Xbox یعنی فیل اسپنسر، در برنامه Inside Xbox اعلام کرد که رویداد X0 شرکت Microsoft در سال 2018 با نام X018 باز خواهد گشت.

به گزارش پردیس‌گیم، X018 در ماه نوامبر در شهر Mexico City برگزار خواهد شد. در این رویداد طرفداران و توسعه‌دهندگان با یکدیگر دیدار کرده و در کنار آن، بزرگ‌ترین برنامه در تاریخ Inside Xbox به صورت زنده پخش خواهد شد. "فیل اسپنسر" وعده داده که در طول این برنامه 2 ساعته، شاهد معرفی عناوین جدیدی از طرف توسعه‌دهندگان فرست‌پارتی Microsoft و هم‌چنین شرکت‌های ترد‌پارتی خواهیم بود.

بد نیست بدانید که این اولین رویداد X0 نیست و در گذشته نیز این مراسم معرفی‌های بزرگی از جمله خرید Rare توسط Microsoft را به خود دیده است.

این می‌تواند خبر خوبی برای جامعه گیمینگ باشد. همان‌طور که می‌دانید در سال‌های گذشته PlayStation در پاییز و زمستان 2 رویداد Paris Game Week و PSX را برگزار می‌کرد و در این زمان‌ها خبری از Xbox نبود. اما امسال با بازگشت دوباره X0، مطمئنا بازار رقابت داغ‌تر خواهد شد.

X018 در تاریخ 10 نوامبر (19 آبان) در شهر مکزیکوسیتی برگزار خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.