Menu

CD Projekt RED: بازی Cyberpunk 2077 سیاسی است و می‌خواهیم به سازندگان دیگر بگوییم که چگونه این کار را انجام دهند

به گزارش پردیس گیم، پاتریک مایلز به عنوان طراح ماموریت‌های بازی Cyberpunk 2077، در مصاحبه‌ای با مجله EDGE راجع به خواسته و میل سازندگان در نحوه ارائه بازی صحبت کرد.

جاه طلبی CD Projeket RED بسیار بالاست زیرا پاتریک مایلز می‌گوید آن‌ها می‌خواهند به سازندگان دیگر نشان دهند که چگونه باید برروی عناوین آینده کار کنند، به‌خصوص در رابطه با تم سیاسی بازی‌ها! حتی برای یکی از بهترین توسعه‌دهندگان فعلی، این یک بیانیه جسورانه است:

"یکی از مسائل این شرکت همیشه چنین بوده که می‌خواستیم به سازندگان دیگر نشان دهیم چگونه کار کنند. ما می‌خواهیم صنعت بازی‌های ویدیویی را تغییر دهیم. ما قصد داریم بگوییم که می‌توانیم به روش متفاوتی کار کنیم و نیازی نیست به دنبال یک راه مشخص دیگر باشیم. این شعار ماست: ما شورشی هستیم!"

او افزود: "بنابراین وقتی استودیوهای دیگر می‌گویند هیچ مورد سیاسی در بازی آن‌ها وجود ندارد، ما می‌گوییم که بله، بازی ما سیاسی است. این لزوما آنچه که شما انتظار دارید نیست و نمی‌خواهیم در رابطه با چیزی که دقیقا می‌خواهیم بگوییم صحبت کنیم. تصمیم‌گیری در رابطه با چنین موردی را به شما می‌سپاریم اما سایبرپانک امروزه بسیار برای این موضوع مناسب است. می‌گویید تظاهر کنیم که چنین نیست؟ مایک پاندزمیف، خالق Cyberpunk 2020 به ما چنین اجازه‌ای نمی‌دهد. اگر می‌گفتیم Cyberpunk 2077 فقط مربوط به مدل موهای جالب و سلاح‌های فوق‌العاده است، مایک از دست‌مان ناراحت می‌شد!"

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.