Menu

Night City در Cyberpunk 2077 حس یک شهر واقعی را خواهد داد

در حالی که گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 در جدیدترین نمایش خود بسیار تحسین‌برانگیز به‌نظر می‌رسید، همچنان گفتن اینکه Night City تا چه حد وسعت دارد سخت است.

یکی از عناصری که بازیکنان را در عناوین نقش‌آفرینی دیوانه خود می‌کند، اندازه شهرها و جهان آن است. در بسیاری از بازی‌ها، شهرهای مرکزی عملا به اندازه یک روستا هستند. در حالی که چنین چیزی تا چند سال گذشته قابل درک بود، جریان تکنولوژی و سخت‌افزارهایی با حافظه بزرگ‌تر و پهنای باند بیشتر، امکان ساخت شهرهایی با اندازه نیمه واقع‌گرایانه را بسیار بالاتر برده است.

CD Projekt RED کار خود را با The Witcher 3: Wild Hunt به‌خوبی انجام داد و مناطق شهری مثل Novigard با وجود اینکه اندازه کوچک‌تری در مقایسه با شهرهای مرکزی واقعی داشتند، توانستند آن حس لازم را به ما منتقل کنند.

به گزارش پردیس گیم، سایت DualShockers به‌طور مستقیم چنین سوالی را از پاتریک مایلز، طراح ماموریت‌های Cyberpunk 2077، پرسید که Night City واقعا تا چه حد بزرگ است. در حالی که او هیچ اعداد و ارقامی را ارائه نداد، اما سرنخ خوبی را به‌دست آوردیم:

"بگذارید این‌طور بگویم که وقتی در Night City به گشت‌وگذار می‌پردازم، کاملا حس یک شهر واقعی را می‌دهد و این‌طور نیست که مثل شهری در یک منطقه کوچک باشد."

Cyberpunk 2077 در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.