Menu

تماشا کنید: تریلر زمان عرضه بازی Assassin’s Creed Odyssey

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGAMING، شرکت Ubisoft مثل Activision، تریلر زمان عرضه بازی جدید خود را یک و نیم هفته قبل از انتشار رسمی آن منتشر کرده است. تریلرهای زمان عرضه معمولا باید در روز انتشار نمایش داده شوند اما به‌نظر می‌رسد برخی ناشران نیاز به یادآوری این عناوین دارند.

Assassin's Creed: Odyssey به بازیکنان، ماجراجویی‌هایی فوق‌العاده را در دنیایی ارائه می‌دهد که تمام انتخابات مهم هستند. بازیکنان می‌توانند این عنوان را در نقش شخصیت‌های Alexios یا Kassandra تجربه کنند و سیستم دیالوگ متفاوتی برای هر کدام در نظر گرفته شده است.

مبارزات دریایی هم در Assassin's Creed: Odyssey بازگشته‌اند و بازیکنان می‌توانند با استفاده از یک کشتی، به کاوش در جزیره‌های باستانی یونان بپردازند. مبارزات دریایی نسبت به گذشته سریع‌تر، از فاصله نزدیک‌تر و سخت‌تر خواهد بود. افراد درون بازی می‌توانند نیزه پرتاب کنند یا تیر و کمان را مورد استفاده قرار دهند. همچنین قایق‌ها هم سرعت بسیار بالایی دارند تا متحرک‌تر باشند.

بازی همچنین دو حالت Guided و Exploration دارد. در حالت Guided، علامت‌ها همیشه در نقشه مشخص خواهند بود و ماموریت‌ها به‌طور خودکار به بازیکن ارائه می‌شود. از طرف دیگر، بازیکن در حالت Exploration باید به جست‌وجو پرداخته تا اهداف و ماموریت‌ها را پیدا کند.

Assassin's Creed: Odyssey در روز 5 اکتبر (13 مهر) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه