Menu

باندل PS4 Pro عنوان Red Dead Redemption 2 معرفی شد

سونی با همکاری Rockstar باندل‌ ویژه‌ی Red Dead Redemption 2 را معرفی کرد. این باندل در روز انتشار بازی یعنی جمعه، ۴ آبان ۱۳۹۷ عرضه خواهد شد.

این باندل شامل یک نسخه از بازی جهان‌باز Red Dead Redemption 2 می‌باشد و شما هنگام خرید فقط پول کنسول را پرداخت می‌کنید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، در این باندل یک عدد کنسول PS4 Pro با هارد 1 ترابایت به رنگ مشکی،‌ یک عدد گیم‌پد DualShock 4 ویک نسخه از بازی وجود دارد و فقط 400 دلار قیمت خواهد داشت. 400 دلار در واقع قیمت یک کنسول PS4 Pro بدون بازی می‌باشد پس می‌توان گفت یک با خرید این باندل یک بازی مجانی نصیب شما می‌شود.

البته باید اشاره کنیم این باندل فقط شامل نسخه‌ی استاندارد بازی می‌شود و اگر شما به لباس‌ها، اسب‌ها و ماموریت‌های بیشتر علاقه دارید می‌توانید نسخه Special Edition بازی را به قیمت 80 دلار و یا نسخه Ultimate Edition بازی را به قیمت 100 دلار تهیه کنید. همچنین شرکت Rockstar یک جعبه‌ی Collector برای بازی عرضه خواهد کرد که در آن انواع لوازم تزیینی و کلکسیونی مربوط به این عنوان را می‌توانید بیابید ولی باید تذکر دهیم که این جعبه شامل خود بازی نمی‌باشد.

اخیرا اخبار بسیاری از این عنوان منتشر شده است. از جمله اطلاعات و تصاویری جذاب و خیره‌کننده از حیات‌وحش بازی و یا وجود صد‌ها انتخاب در بازی که می‌توانید با کلیک بر روی لینک‌ها به مطالعه این خبر‌ها بپردازید.

نظر شما راجع به این باندل چیست؟‌ آیا در کشورما نیز به همان قیمت عرضه خواهد شد؟